2020-08-24, 22:44
Medlem
Enligt en lokal facebookgrupp befann det sig 5 polisbilar samt 1 ambulans i gubbängen igår. Folk vet vad som hänt och benämner det som "inträffade en sak på vår gård, men vi lämnar det där med hänsyn till inblandade". Varför står det inget på polisens hemsida?

Måste vart en relativt stor grej som inträffat eftersom de skickar ut 5 polisbilar? Eller är det för att polisen har för lite att göra i rådande läge i sverige som de skickar ut så många bilar? Står inget om händelsen på polisens hemsida.

Någon som vet mer?
2020-08-24, 22:51
Medlem
ezanrkis avatar
Kan ju vara ett bråk som har urartat eller något. Knappast något värt att starta en tråd för här om du inte har mer att gå på än så...
2020-08-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ezanrki
Kan ju vara ett bråk som har urartat eller något. Knappast något värt att starta en tråd för här om du inte har mer att gå på än så...

5 polisbilar för ett bråk? Absolut sökte faktiskt efter den tråden om polisutryckningar, har sett trådar här tidigare som föyttats dit, men hittade inte den. Tänkte att moderator kunde förflytta tråden dit annars. Medveten om en svag trådstart.
2020-08-24, 22:55
Medlem
ezanrkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
5 polisbilar för ett bråk? Absolut sökte faktiskt efter den tråden om polisutryckningar, har sett trådar här tidigare som föyttats dit, men hittade inte den. Tänkte att moderator kunde förflytta tråden dit annars. Medveten om en svag trådstart.
(FB) "Jag såg en polis" – Tråden om aktuella utryckningar och andra polisinsatser
2020-08-24, 22:56
Medlem
Citat:
(FB) "Jag såg en polis" – Tråden om aktuella utryckningar och andra polisinsatser

Tack! Så hette den! Raderar tråden.
2020-08-24, 23:41
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ja.

Återkom med brottsrubricering och verifikation.

/ Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in