Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-24, 22:34
  #1
Medlem
Nillajaks avatar
Hejsan !

Är det någon som kan hjälpa mig med vilken Ecu box jag ska köpa till en Vento PX-55 euro 4 om man vill ha tag på en ostrypt ? Jag har ingen aning om jag hittat rätt när jag googlat och jag kan inte speciellt mycket om mopeder så känner mig rätt lost.

Lägger en länk till mopeden som är köpt : https://www.superbilligt.se/moped-mc...to-px-55-euro4

Tack för hjälpen på förhand.
Citera
2020-08-24, 22:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Hejsan !

Är det någon som kan hjälpa mig med vilken Ecu box jag ska köpa till en Vento PX-55 euro 4 om man vill ha tag på en ostrypt ? Jag har ingen aning om jag hittat rätt när jag googlat och jag kan inte speciellt mycket om mopeder så känner mig rätt lost.

Lägger en länk till mopeden som är köpt : https://www.superbilligt.se/moped-mc...to-px-55-euro4

Tack för hjälpen på förhand.
Bästa är väl att ringa superbilligt och fråga?Dom har säkert en att sälja till dej med.
Citera
2020-08-25, 00:26
  #3
Medlem
Nillajaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky1891
Bästa är väl att ringa superbilligt och fråga?Dom har säkert en att sälja till dej med.

Naturligtvis hade jag gjort det om det gick men dom har inget telefon nummer och svarar endast på mail. Skickade ett till dom för 2 veckor sedan som jag inte fått något svar på.
Citera
2020-08-25, 08:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Naturligtvis hade jag gjort det om det gick men dom har inget telefon nummer och svarar endast på mail. Skickade ett till dom för 2 veckor sedan som jag inte fått något svar på.
Ringde du butiken i Västerås? Jag har ringt dit.
Citera
2020-08-25, 17:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Naturligtvis hade jag gjort det om det gick men dom har inget telefon nummer och svarar endast på mail. Skickade ett till dom för 2 veckor sedan som jag inte fått något svar på.
021-830040
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback