Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-24, 17:43
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GRG-M86
Hej FB!

Ska börja med att berätta om bakgrunden:
Jag är en man, 30+. Har dejtat en Kvinna ett tag, och för några veckor sedan blev vi tillsammans.
Allt är frid o fröjd, förutom en sak, och det är samma för oss båda två.

Vi saknar varandra på ett näst intill sjukt vis. Har svårt att fokusera, gråter, och så vidare så fort vi är ifrån varandra. Vi ses så ofta som det bara går. Prata i telefon eller liknande hjälper inte, saknaden finns där ändå.

Det är något som jag inte har upplevt tidigare i mitt liv, har haft ganska så många förhållanden.
Saknad har man klart upplevt, men inte på den nivån som det är nu, när det gränsar till någon besatthet.
Vad ska vi göra?


Svårt att förstå - när man dejtar är man väl tillsammans eller om inte
så är man vill tillsammans några veckor efter dejtandet - men är man tillsammans
om man bor i olika bostäder - då är man ju egentligen inte tillsammans.

Är gifta som bor i gemensam bostad tillsammans - eller är det något annat?

Det låter på dig som att du har jättesvårt att få komma i (sperma)skottposition o då
blir man så där när man hittar någon som godkänner en som SchnabelTerapeut.

SC430 tror INTE på att du haft många förhållanden utan du har fått Doppa En O Annan Gång
När Du haft TUUUR
Citera
2020-08-24, 19:39
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driffdruff
Väx upp o sluta böga er

HAHA!
Citera
2020-08-24, 19:41
  #15
Medlem
Ni kommer snart inte orka vara nära varandra.
Vänta bara.
Citera
2020-08-24, 19:48
  #16
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRG-M86
Hej FB!

Ska börja med att berätta om bakgrunden:
Jag är en man, 30+. Har dejtat en Kvinna ett tag, och för några veckor sedan blev vi tillsammans.
Allt är frid o fröjd, förutom en sak, och det är samma för oss båda två.

Vi saknar varandra på ett näst intill sjukt vis. Har svårt att fokusera, gråter, och så vidare så fort vi är ifrån varandra. Vi ses så ofta som det bara går. Prata i telefon eller liknande hjälper inte, saknaden finns där ändå.

Det är något som jag inte har upplevt tidigare i mitt liv, har haft ganska så många förhållanden.
Saknad har man klart upplevt, men inte på den nivån som det är nu, när det gränsar till någon besatthet.
Vad ska vi göra?
njut av det så länge du kan en vacker dag kommer hen aldrig tillbaka
Citera
2020-08-24, 19:56
  #17
Medlem
Vad händer..?! Ni kan väl träffas på helgerna? Sitta och lipa när man är förälskad låter ju konstigt som fan. Hur ska ni då må när ni skiljer er?
Citera
2020-08-24, 19:58
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRG-M86
Hej FB!

Ska börja med att berätta om bakgrunden:
Jag är en man, 30+. Har dejtat en Kvinna ett tag, och för några veckor sedan blev vi tillsammans.
Allt är frid o fröjd, förutom en sak, och det är samma för oss båda två.

Vi saknar varandra på ett näst intill sjukt vis. Har svårt att fokusera, gråter, och så vidare så fort vi är ifrån varandra. Vi ses så ofta som det bara går. Prata i telefon eller liknande hjälper inte, saknaden finns där ändå.

Det är något som jag inte har upplevt tidigare i mitt liv, har haft ganska så många förhållanden.
Saknad har man klart upplevt, men inte på den nivån som det är nu, när det gränsar till någon besatthet.
Vad ska vi göra?

Grattis! Ni ska inte göra någonting, annat än att planera för bröllop och barn.
Citera
2020-08-24, 22:50
  #19
Medlem
Antingen e ni nykära eller så är ni codependent. Personligen tror jag att det är det sistnämnda, lycka till.
Citera
2020-08-25, 21:53
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driffdruff
Väx upp o sluta böga er


HAHAHA.
Jag garvade mig harmynt.
Citera
2020-08-25, 22:56
  #21
Medlem
Är ni två borderliners som försöker ha ett förhållande med varandra, eller?

Det du skriver bådar inte gott.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback