Citat:
Haha ja det är meningslöst att föra ett samtal med någon som inte förstår att livet är till för att njutas.
Trist med din partner dock, det är inte meningen att man ska röka på för att man "behöver" det, eller dricka för att man "behöver" det, då heter det missbruk.
Ansvarkänsla, själv rökte jag på igår, medan jag lagade mat till ungarna, idag följde jag dom till skolan och sen ska jag jobba. Vad är problemet? Att du och andra inte kan konsten att slappna av? Trist, jäkligt trist för dig.
Jag hoppas du inte är överviktig.
När en tjockis som har även gjort sina barn tjocka, börjar prata ansvar.
Då är det fan dags att ringa soc!
Trist med din partner dock, det är inte meningen att man ska röka på för att man "behöver" det, eller dricka för att man "behöver" det, då heter det missbruk.
Ansvarkänsla, själv rökte jag på igår, medan jag lagade mat till ungarna, idag följde jag dom till skolan och sen ska jag jobba. Vad är problemet? Att du och andra inte kan konsten att slappna av? Trist, jäkligt trist för dig.
Jag hoppas du inte är överviktig.
När en tjockis som har även gjort sina barn tjocka, börjar prata ansvar.
Då är det fan dags att ringa soc!
Varför i hela fridens namn utgår du ifrån att jag är överviktig? Röker du själv på för att hålla vikten eller? Själv klarar jag av både att hålla vikten och att slappna av utan att ta till droger. Jag förstår att det är njutbart för dig själv att du röker på men jag tycker synd om dina barn som inte har en förälder som kan klara vardagen i skärpt tillstånd och som förmodligen har minne som en guldfisk.
Så länge du röker så ofta som du gör lär du ju inte känna av någon abstinens men avstå en vecka och se hur mycket du kan njuta av livet - jag gissar att du kommer bli rätt irritabel och det innebär att du faktiskt har ett missbruk. Som jag redan sagt tycker alltid de som röker på själva att de är helsköna och alla andra är stela typer, men det beror på att deras självbild föds ur THC.
jo alla borde få göra vad dom vill men vill och veta följden kanske inte alltid är samma sak efteråt . Efterklok typ oj vad stoppa jag i mig 🙄
En liten skit som DU har väl knappast AUKTORITET att kalla mig för idiot?