Citat:
Ursprungligen postat av
cucciola
Jag har levt med en person som rökte på ibland och jag tycker att det är de som tar droger som brukar vara de som har skev uppfattning. De tror att de är så himla mysiga och precis som vanligt, men istället har de kasst korttidsminne vilket påverkar både samtal och ansvarskänsla och när drogen gått ur kroppen blir de lättretliga och aggressiva.
Men den här diskussionen tänker jag inte ta med dig eftersom du uppenbarligen är en pothead och tycker att det är helt i sin ordning. Jag vet precis hur de argumenten låter och det är meningslöst att föra en diskussion som går i cirkel.
Haha ja det är meningslöst att föra ett samtal med någon som inte förstår att livet är till för att njutas.
Trist med din partner dock, det är inte meningen att man ska röka på för att man "behöver" det, eller dricka för att man "behöver" det, då heter det missbruk.
Ansvarkänsla, själv rökte jag på igår, medan jag lagade mat till ungarna, idag följde jag dom till skolan och sen ska jag jobba. Vad är problemet? Att du och andra inte kan konsten att slappna av? Trist, jäkligt trist för dig.
Jag hoppas du inte är överviktig.
När en tjockis som har även gjort sina barn tjocka, börjar prata ansvar.
Då är det fan dags att ringa soc!