Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-23, 22:27
  #1
Medlem
När jag byter vpn ip till USA så kommer jag visserligen in, men även med disable:ad adblocker, så lik förbannat är det något sajten upptäcker som är un-american - då den vägrar spela upp avsnitten som finns där.

Det är typ omöjligt att få tag på dr phil avsnitt någon annanstans som jag är ute efter. Mkt nyfiken t.ex på en wannabe rappare som får skit av dr phil och en kille inom industrin.

Någon som har en susning om hur man tacklar problemet på denna sajt?

Och JA jag gillar Dr Phil skarpt, och tycker det ofta är god underhållning! Så tjaffsa inte om detta nu tack
Citera
2020-08-23, 22:31
  #2
Medlem
UgLyBastards avatar
torrents?
https://eztv.io/search/dr-phil
Citera
2020-08-23, 22:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
torrents?
https://eztv.io/search/dr-phil

Jo jag tackar, sökte på piratebay utan resultat och skulle just vidga mina vyer då du hann före mig, men som du ser, så är det ofta inga seeders alls, och det ställer ju till med problem =/ Men tack, jag har nu kanske inte de avsnitt jag ville se att tanka, men andra fina

Min rubrikfråga kvarstår dock till allmänheten på flashback att gärna svara på!
Citera
2020-08-23, 22:38
  #4
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristusKorus
Jo jag tackar, sökte på piratebay utan resultat och skulle just vidga mina vyer då du hann före mig, men som du ser, så är det ofta inga seeders alls, och det ställer ju till med problem =/ Men tack, jag har nu kanske inte de avsnitt jag ville se att tanka, men andra fina

Min rubrikfråga kvarstår dock till allmänheten på flashback att gärna svara på!
de står ibland till ofta att det inte finns seeders, men ge det ett försök. det finns alltid någon som seedar 👍
Citera
2020-08-24, 00:21
  #5
Medlem
key33s avatar
Funkar med ovpn.com

https://imgur.com/a/iu8M3DU
Citera
2020-08-27, 23:12
  #6
Medlem
DennisOlofs avatar
KristusKorus, du måste använda en VPN som fungerar.

Det är lite katt och råtta leken med VPN, ibland funkar det ibland inte. Det här gäller främst i America, Canada och Storbritannien. För att deras program etc är på Engelska.

Det kan vara så att du måste skaffa någon annan mindre känd VPN leverantör som fungerar.

Man kan tyvärr inte alltid räkna med att det fungerar :/
Citera
2020-08-29, 12:18
  #7
Medlem
Sonny00s avatar
När jag ska använda BBC:s och Channel 4:s appar på min iPad måste jag ändra både region och tidszon till Storbritannien (förutom att använda VPN).
Citera
2020-08-29, 16:56
  #8
Medlem
DennisOlofs avatar
Jag hade inga sådana problem med just Dr. Phil när jag testade med mitt VPN, även BBC iPlayer funkade också, men precis Sonny00 säger så kan det ju också vara något ibland måste ändra.

Det kanske bara gäller på iPAD vad vet jag.

Men det finns en del trix sajter tar till för att kolla om man är behörig etc.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback