2020-08-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Snart har vi Ebba Busch byta till Mohammed i efternamn och posera med afghan Ali som hon ska ta intill sina vita barn

Usch!!

Om männen har bra kultur och vettiga värderingar är det inte problematiskt att vita svenska kvinnor väljer solbrända gentlemän.
Citera
2020-08-22, 12:39
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Om männen har bra kultur och vettiga värderingar är det inte problematiskt att vita svenska kvinnor väljer solbrända gentlemän.

Omg! Jag får en hjärtattack
Du är en såndär åsna som skulle tillåta att islam som religion tar över Europa

Förnedring
Citera
2020-08-22, 12:40
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Behöver man ha en sjukdom för att man inte gillar att se rasblandning med apor?

Nej jag hatar också det. Men ibland när man löser dina andra inlägg om gud vet vad så tänker man ibland hur står de till egentligen
Citera
2020-08-22, 12:44
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:

https://imgur.com/YkcqeTz

Edit: Såg nu att det var en apa på bilden. Jaja... Skit samma.
Senast redigerad av BloodRedMoon 2020-08-22 kl. 13:06.
Citera
2020-08-22, 12:56
Medlem
Citat:
Omg! Jag får en hjärtattack
Du är en såndär åsna som skulle tillåta att islam som religion tar över Europa

Förnedring

Som sagt det behöver inte vara negativt ifall vita svenska kvinnor väljer muslimska eller afrosvenska män.
Citera
2020-08-22, 12:59
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Som sagt det behöver inte vara negativt ifall vita svenska kvinnor väljer muslimska eller afrosvenska män.

Vi har ju sett hur det gick för kvinnan i filmen "inte utan min slöja".
Men det är som sagt hennes eget val så länge inte samhället påtvingar oss att älska homosexuella, muslimer, rasblandning och annan goja
Citera
2020-08-22, 13:02
Medlem
HeltKlarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpera
Rasblandning i sig är ju en personlig sak som folk får göra om de vill utan att andra ska ta sig rätten att hylla eller fördöma det då det inte egentligen har med någon annan än paret självt att göra. Fast visst kan man förstå dem som tycker det är synd tex då svenskar som folk håller på både bli ersatta i sitt eget land samt dö ut som folkgrupp. Sen kommer resultatet också bli att hon aldrig kommer politiskt kämpa för svenskar som etnisk grupp på något sätt då hennes egna barn inte kommer mer än halvt ingå i den gruppen.
Du vederlägger ditt egna resonemang ganska bra.

Vem man får barn med är inte alls enbart en privat angelägenhet – utan även något som är av intresse för resten av folkgruppen. Om vi som folk ska finnas kvar kan vi inte bestå av individer som skaffar avkomma med främlingar hejvilt.

Därför är det en helt naturlig reaktion att vilja stöta ut dem som gör detta och särskilt då kvinnorna. Eftersom kvinnan mest sannolikt är den som kommer behålla icke-barnet hos sig och föda upp det när främlingen lämnat henne och farit sin kos. En man som skaffar mulatter med en främmande hustru är inte särskilt mycket bättre han heller. Han tillför vare sig sitt eget eller hustruns folk någonting vad gäller genetiskt representativa barn.

Citat:
Man kan få barn med varandra men barn som tillhör rasblandningar kommer inte tillhöra en specifik homogen grupp för framtiden.

Exempelvis hatet mellan vita och svarta gör att rasblandade barn har svårt att ta ställning vilken grupp man ska tillhöra eller stå vid
Här har du en poäng.

Attraheras man av främlingar och vill ge sig åt en sådan bör man tänka lite längre än näsan räcker. För avkommans skull, är det så smart egentligen? Man tillfredsställer sig själv och sina behov för stunden men glömmer att ens eget barn – som inte kommer tillhöra endera av grupperna – blir lidande.
Citera
2020-08-22, 13:09
Medlem
Jag tror att om inte vita män vänjer sig med tanken att gifta sig med svarta kvinnor kommer de bli förlorare. Svarta kvinnor älskar ofta ,vita män ,som den här kvinnan ,som ett exempel.

https://www.youtube.com/watch?v=D_mpo-OjgtA

Svarta kvinnor älskar vita män eftersom de är mer kärleksfulla , mer trogna och mer villiga att ha långvariga relationer.

De skiljer sig ibland men har lägst frekvens av skilsmässor bland svarta ,högst frekvens har svarta män och vita kvinnor ,enligt en uppgift 80%.

Det som är gemensamt med svarta män och vita kvinnor är att de har sämst förmåga att skapa kärlek ,allra sämst har svarta män den förmågan.

Vad vita män borde göra är att skaffa sig än bättre förmåga att skapa kärlek , det är det som kommer göra honom till vinnare.

Svarta kvinnor brukar säga om de svarta männen ,vita kvinnor kan ha dem (vi vill ha bättre).
Citera
2020-08-22, 13:09
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja?

Bara för att man KAN göra en sak så innebär det inte per automatik att det är bra att gör det. Jag kan t. ex. gå ner på stan och hugga ihjäl folk med kniv men det innebär inte att det är bra att göra det bara för det.
Citera
2020-08-22, 13:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
Bara för att man KAN göra en sak så innebär det inte per automatik att det är bra att gör det. Jag kan t. ex. gå ner på stan och hugga ihjäl folk med kniv men det innebär inte att det är bra att göra det bara för det.

Det vore jättedumt av dig att kniva ner nån så den dör och hamnar i himmelen.
Men på vilket sätt är det relevant i denna tråd? Vi pratar om love, inte hat.
Senast redigerad av Dofterna 2020-08-22 kl. 13:25.
Citera
2020-08-22, 13:17
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det vore jättedumt av dig att kniva ner nån så den dör och hamnar i himmelen.
Men på vilket sätt är det relevant i denna tråd? Vi pratar om love, inte hat.

Jag menar bara att det finns mycket som du KAN göra, men som inte är bra (som att rasblanda till exempel).
Citera
2020-08-22, 13:19
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon

Bra jämförelse där.
En mer relevant variant: bara för att du KAN uttrycka din åsikt om vem Sara väljer att skaffa barn med innebär det inte att det är bra att göra det.

Bit ihop. Du tar dig igenom det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in