Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-07, 01:06
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dearmrsleading
Nån som vet vilket avsnitt som Edvin imiterade killars stön/sexljud? Det var så jäkla roligt, men hittar det inte nu.

Avsnitt:21 tror jag det var.
Citera
2023-12-02, 22:47
  #242
Medlem
Seriös fråga, har för mig att de båda kallat sig för komiker, Johanna har ju ändå kört stand-up o.s.v. men Edvin? han har väl pratat om att han jobbat bakom kameran och annars bara haft typ restaurangjobb? är det podden som han menar kvalificerar honom till "komiker"?
Citera
2023-12-04, 10:05
  #243
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luppilajnen
Seriös fråga, har för mig att de båda kallat sig för komiker, Johanna har ju ändå kört stand-up o.s.v. men Edvin? han har väl pratat om att han jobbat bakom kameran och annars bara haft typ restaurangjobb? är det podden som han menar kvalificerar honom till "komiker"?


Både Hitlers utrotning av judarna och massakern i bucha är roligare än Johannas föreställning "Ring Polisen". Så skulle nog kalla henne "komiker" också.
Citera
2023-12-04, 20:41
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Både Hitlers utrotning av judarna och massakern i bucha är roligare än Johannas föreställning "Ring Polisen". Så skulle nog kalla henne "komiker" också.

Jo jo det är jag med på
Citera
2024-01-23, 23:04
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Bägge e dessutom White Trash

Det är ju ändå otroligt komiskt att folk som hänger på FB kallar två av Sveriges mest framgångsrika poddare för White Trash. De säljer ut föreställningar, är programledare för stora produktioner och tjänar dessutom riktigt bra med pengar.
Visst de har lite dålig koll på vissa saker man kanske borde kunna. Men de är unga och då kan man verkligen ha stora kunskapsluckor. De har aldrig försökt att vara varken bildade eller att podden skulle ha något intellekt värde. Man får ju ta podden för vad de är. Det är som att fika med bästis.

Är de två WT, så är ju 99% av landsbygden det, och 95% av Stockholm WT. De har ju själva skapat sig den här framgången och de tjänar bra med pengar på det. Visst, stil och klass går inte att köpa för pengar, men snäppet däremellan och WT är enormt stort.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback