Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-14, 17:42
  #13
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag skulle förmodligen bli ganska avtänd. Och hur känns en sådan ring för kvinnan är frågan? När han liksom stöter emot.


Du borde inte känna den alls om det är en vanlig kukring som sitter längst ner vid roten.
Jag känner inte av den på mannen jag har sex med.
Citera
2020-08-14, 18:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
VA???? På riktigt!
Jupp :/
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Skall villigt erkänna att jag aldrig har haft en pojkvän som använt kukring, men rent spontant är det ingenting som jag skulle se som ett hinder. Är han ärlig med att han behöver ett hjälpmedel ser jag inga problem med det och vem vet, med tiden kanske han inte behöver den? Tjejer har ju också hjälpmedel vilket är fullt normalt och accepterat idag.

Du är säkert yngre än mig, men träffar du en tjej du vill inleda en relation med så var ärlig och tycker hon det är korkat är hon förmodligen inget att lägga din tid eller energi på.
Jag hoppas att andra tjejer också tycker det. Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Fan så kukfixerad du är. Du måste inse att du är den enda som bryr sig om din kuk. Du är typ en anorexiatjej fast med din penis.

Hade jag velat ha kukring så hade jag inte tänkt en sekund på det. Syns ju fan knappt, eller? Lär finnas genomskinliga, behöver ju inte ha nån priderosa.

Om tjejen ser bekymrad ut så är det väl bara att säga ”Lugnt om jag drar på en ring eller? Skönt som fan” så kan hon ju knappast neka, hon får ju hårdare stock istället för våt nudel.

Jag vet, min fixering vid kukstorlek är helt jävla tokig, antagligen är det pga för mycket porr + osäkerhet. Storleksmässigt befinner jag mig mellan medel och STOR, därför jämför jag mig med alla som är STORA och i porrvärlden finns det ganska många. Det är som att jag istället för att vara glad och nöjd försöker motbevisa min egen storlek genom att ständigt bekräfta att många andra är lika stora och större, därför är jag inte så stor och måste bli större för att räknas som stor. Min hjärna är ganska fucked up.

Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
För mig personligen skulle det inte ha någon betydelse, det är din ensak om du har en kukring eller inte tänker jag.
Jag kanske möjligen skulle fråga varför, men då kan ju du bara svara att du får en bättre upplevelse.
Tack för svaret!
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag skulle förmodligen bli ganska avtänd. Och hur känns en sådan ring för kvinnan är frågan? När han liksom stöter emot.

Den känns inte alls (från vad jag hört) och syns knappt heller. Den sitter längst nere vid roten. Jag är mer orolig för hur tjejer reagerar på faktumet att den finns där. En blind tjej skulle antagligen aldrig märka det om vi bara har vanligt sex.
Citera
2020-08-14, 19:27
  #15
Medlem
Idumeas avatar
Jag hade inte reagerat alls. Visar bara att han känner sin kropp och är sexuellt avslappnad. Ligger mycket hellre med en kille som tar på sig en kukring än en kille som nervöst ber om ursäkt för att han tappade ståndet.
Citera
2020-08-14, 20:55
  #16
Medlem
Onan-erarens avatar
Men Snälla snälla, har du inte pengar å kan göra den större med kirurgi utan att du måste hänga tunga vikter på kuken. Hallå vakna upp. Utan pengar så får du dras med "lillen" som inte är stort nog för dig. Sorry, men ibland får man ta saker för vad de är.
Citera
2020-08-14, 21:36
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Jag hade inte reagerat alls. Visar bara att han känner sin kropp och är sexuellt avslappnad. Ligger mycket hellre med en kille som tar på sig en kukring än en kille som nervöst ber om ursäkt för att han tappade ståndet.
Tack för svaret!


Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Men Snälla snälla, har du inte pengar å kan göra den större med kirurgi utan att du måste hänga tunga vikter på kuken. Hallå vakna upp. Utan pengar så får du dras med "lillen" som inte är stort nog för dig. Sorry, men ibland får man ta saker för vad de är.

Nej, kirurgiska ingrepp ligger inte inom ramen för vad min ekonomi tillåter. Jag tror att pengarna skulle göra större nytta om jag spenderade dom på någon typ av terapi då mitt problem sitter i huvudet och inte i kuken, eller iof, nu pga allt skit jag har gjort så är det inte bara psykiskt utan jag har även fysiskt fuckat upp min kuk. Skulle nog behöva träffa någon urolog för att kolla exakt vad jag gjort men det känns så jävla pinsamt att erkänna att man hängt 10 kg i kuken och inte fattat att något antagligen skulle gå sönder.
Citera
2020-08-14, 21:57
  #18
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Tack för svaret!




Nej, kirurgiska ingrepp ligger inte inom ramen för vad min ekonomi tillåter. Jag tror att pengarna skulle göra större nytta om jag spenderade dom på någon typ av terapi då mitt problem sitter i huvudet och inte i kuken, eller iof, nu pga allt skit jag har gjort så är det inte bara psykiskt utan jag har även fysiskt fuckat upp min kuk. Skulle nog behöva träffa någon urolog för att kolla exakt vad jag gjort men det känns så jävla pinsamt att erkänna att man hängt 10 kg i kuken och inte fattat att något antagligen skulle gå sönder.

Precis det var dit jag ville få dig att inse. Det sitter i huvudet å terapi är vad du behöver. Jag skrev detta i affekt (utan en seriös mening) å jag hoppas att detta att det ger dig en ögonöppnare. Alla är vi lika men ändå olika på så många skilda sätt. Men går man med huvudet högt å vet att man inte gjort något illa mot nån annan människa (förutom sig själv kanske) sen vad olika storlekar är på armar, ben, kuk. Så bryr sig nog egentligen ingen, det är VAD DU GÖR som räknas. Å på ditt inlägg så såg nog DU ner på dig själv å inte dom du knullade.
Citera
2020-08-15, 18:25
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Jupp :/

Jag vet, min fixering vid kukstorlek är helt jävla tokig, antagligen är det pga för mycket porr + osäkerhet. Storleksmässigt befinner jag mig mellan medel och STOR, därför jämför jag mig med alla som är STORA och i porrvärlden finns det ganska många. Det är som att jag istället för att vara glad och nöjd försöker motbevisa min egen storlek genom att ständigt bekräfta att många andra är lika stora och större, därför är jag inte så stor och måste bli större för att räknas som stor. Min hjärna är ganska fucked up.

Jämför man kuk med de mest välhängda av porrskådisar kommer man bli besviken. Likväl om du jämför biceps med snubbarna på ditt lokala testogym. Även när du jämför IQ med schackspelare.

Tricket är att jämföra biceps med schackspelarna, IQ med porrskådisarna och kuken med testosnubbarna
Citera
2020-08-15, 21:58
  #20
Medlem
joyces avatar
Inga problem med att någon använder kukring för att hålla sig hård. Jag har köpt kukringar tillsammans med pojkvänner och även kk’s. Är väl inte konstigare än att tjejen använder någon sexleksak för att komma.
Citera
2020-08-16, 17:33
  #21
Medlem
Citronfrommages avatar
Japp!
Citera
2020-08-20, 15:48
  #22
Medlem
Kukring inget problem. Din osäkerhet är det däremot. Kanske vänta med sex tills du mognat?
Citera
2020-09-06, 09:43
  #23
Medlem
Jag är i stort sett beroende av min kukring(ar). Minns inte när jag hade sex eller runkade utan en senast. Nu är jag i ett förhållande sedan några år tillbaka men minns att jag även körde kukring på one nights och dejter när jag var singel.

Vad är du rädd ska hända? Har ni kommit så långt så du plockat fram kuken så är nog kvinnan så pass upphetsad att hon inte hänger upp sig på det.

Skulle tjejen mot förmodan vara så chockad över vad hon ser så att hon avbryter stämningen med att ställa frågan vad det är för något så kan du säga: - Jag gillar inte hår i maten, dessutom gillar jag att hålla tjejer i hästsvansen när jag knullar dom bakifrån, jag har därför alltid en hårsnodd runt kuken ifall tjejen inte har någon egen En tjej som är någorlunda mer insatt i sexleksaker kanske bara ställer frågan efteråt om det är skönare med den på?

Som någon skrev handlar det mest om din egna osäkerhet. Är du självsäker, trygg i dig själv och det du gör Så kan du knulla med ett michelindäck runt kuken. I slutändan är det viktiga om du var bra i sängen eller inte? Ger du henne sitt livs sex och knullar henne som hon aldrig blivit knullad förut så kommer hon istället tänka ”Shit va nice och bli knullad med en kukring” eller ”Han kunde sin sak, de riktiga proffsen kör nog med ring”.

Väldigt individuellt men vissa tjejer går säkert igång lite extra när de får syn på ringen. Skulle jag hoppa i säng med en tjej och märka att hon har en sexleksak tillgänglig så säger det en del om henne och hennes intresse för sex.

Jag har personligen inga problem med erektionen och har aldrig sett ringen som ett hjälpmedel, snarare som en sexleksak!
På den fronten är utbudet för män ganska glest jämfört med hos kvinnor men ringen är i min mening överlägsen i kategorin! Dom är billiga, tar ingen plats och är sköna thumbsup

Förutom att hjälpa till att hålla erektionen uppe så upplever jag kuken blir lite tjockare och grövre. Det är också lättare att gå från mjuk till hård om man har den på från start. En kåt tanke i hjärnan ger dubbelt gensvar där nere med ringen på, dvs mwr tryck i blodtillförseln.

Brukar ibland gå runt med min på mig utan att det på något sätt är bestämt att det blir sex. Är vi ute på promenad så åker den på i förebyggande syfte, man blir helt enkelt lite kåtare med den på! One ring to rule them all
Citera
2020-09-06, 23:58
  #24
Medlem
Skulle absolut inte bry mig heller. Du har inget att vara orolig över :)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback