Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-08-18, 18:37
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Fel, fel, fel... det är KRIMINELLA som skjuter barn...

Uhm.. nej det är svarta kriminella. men visst det förekommer ju att vita kriminella skjuter "barn" eller någon annan för den delen, mycket ovanligt i förhållande till att svarta kriminella gör det.
Citera
2020-08-19, 07:01
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Uhm.. nej det är svarta kriminella. men visst det förekommer ju att vita kriminella skjuter "barn" eller någon annan för den delen, mycket ovanligt i förhållande till att svarta kriminella gör det.
Källa?
Citera
2020-08-19, 07:22
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Källa?

Realy, du hittar väl till wikipedia?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Race..._United_States

In 2013, African Americans accounted for 52.2% of all murder arrests, with Whites 45.3% and Asians/indigenous Americans 2.5%. Of the above, 21.7% were Hispanic

Fördelningen i populationen är ca 7 vita på 1 svart.

(Jag har avrundat rätt grovt)
Citera
2020-08-19, 07:54
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Realy, du hittar väl till wikipedia?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Race..._United_States

In 2013, African Americans accounted for 52.2% of all murder arrests, with Whites 45.3% and Asians/indigenous Americans 2.5%. Of the above, 21.7% were Hispanic

Fördelningen i populationen är ca 7 vita på 1 svart.

(Jag har avrundat rätt grovt)
Hittar inget om barn i den texten...
Citera
2020-08-19, 08:05
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Hittar inget om barn i den texten...

då får du följa källorna bakåt.

jisses, iden om att kunskapsöverföring och tillgodogörande sker på facebook och instagram i form av emojis, likes och #handhjärta kommer störta världen i fördärv...
Citera
2020-08-19, 16:09
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
då får du följa källorna bakåt.

jisses, iden om att kunskapsöverföring och tillgodogörande sker på facebook och instagram i form av emojis, likes och #handhjärta kommer störta världen i fördärv...
Jisses, bristen på grundläggande matematikfärdigheter skrämmer mig.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback