• 1
  • 2
2020-08-11, 20:01
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Jag hade ett garanterat raggknep en gång i tiden. När jag dansade tryckare med en tjej - och hon hade rätt sorts BH - kunde jag lossa den genom tyget med en liten flink, snabb rörelse. Då hade jag känt efter diskret med fingrarna först.
En flickvän jag hade (som var försökskanin första gången) tyckte om när jag gjorde det, sexigt liksom. Men jag praktiserade det senare som singel också. Om det gick bra fick man garanterat ligga, om det gick dåligt var det ganska lätt att skämta bort.
Vad säger kvinnorna här?
Har männen några erfarenheter av detta?
Citera
2020-08-11, 20:04
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag hade ett garanterat raggknep en gång i tiden. När jag dansade tryckare med en tjej - och hon hade rätt sorts BH - kunde jag lossa den genom tyget med en liten flink, snabb rörelse. Då hade jag känt efter diskret med fingrarna först.
En flickvän jag hade (som var försökskanin första gången) tyckte om när jag gjorde det, sexigt liksom. Men jag praktiserade det senare som singel också. Om det gick bra fick man garanterat ligga, om det gick dåligt var det ganska lätt att skämta bort.
Vad säger kvinnorna här?
Har männen några erfarenheter av detta?

Idag blir du nog anmäld för sexuella trakasserier.
Citera
2020-08-11, 20:05
Medlem
Med tanke på hur 2020 ser ut så kommer det vara en garanterad polisanmälan för sexuella trakasserier
Citera
2020-08-11, 20:15
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Jag skulle säga att det är ett gränsfall. Det är en form av skämt. Men man måste välja sina tillfällen. Intressant vore också att få veta vad kvinnor tycker om det, i en relation.
Citera
2020-08-11, 21:05
Medlem
det var som fan! väldigt random! att det funkade det va som tusan! du måste va efterlängtad ts
Citera
2020-08-11, 21:40
Medlem
kalkryggars avatar
Det är ju 2020 nu så om det funkar eller inte beror på en sak.

Funkar:
Du är en snygg och attraktiv man som kvinnor dras till och samsas med 9:an och 10:an på den tiogradiga skalan.

Funkar absolut inte:
Du är inte utomordentligt snygg och attraktiv. Då är du per definition ett äckligt svin som kvinnor egentligen inte förstår varför du lagligt får vara ute på festligheter.
Citera
2020-08-11, 22:15
Medlem
nezzoms avatar
Det är också sensuellt att samtidigt
dra upp trosorna hårt upp i stjärtskåran
en sk "wedgie"
Citera
2020-08-11, 22:23
Medlem
som allt annat...är du rätt kille får du göra vad som helst...spruta i ansiktet.....köra i röven...så är det
Citera
2020-08-11, 22:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Nu var det rätt många år sen jag dansade någon tryckare, men jag kan inte minnas att någon knäppt upp min bh någon gång.

Jag är väldigt tveksam till om det skulle vara ett bra ragg-trick, för ifall jag ber mannen följa med mig hem är det nog inte tack vare att han knäppte upp bh:n, utan snarare ifall jag redan haft siktet inställt på honom.
Men svårt att säga då jag inte råkat ut för det, och i princip aldrig raggar eller har blivit uppraggad ute på ställen där det dansas.
Citera
2020-08-11, 22:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojje777
som allt annat...är du rätt kille får du göra vad som helst...spruta i ansiktet.....köra i röven...så är det

Kanske för somliga?

"Rätt" man skulle inte få göra något som jag inte vill, så det kvittar om det är "rätt" man.
Citera
2020-08-11, 22:50
Medlem
f30malmos avatar
Det hade varit irriterande.
Citera
2020-08-12, 02:30
Medlem
Kan inte tänka mig att jag skulle finna det sexigt eller charmant på något vis. (Har inte upplevt detta, har bara råkat ut för liknande när bh gått sönder eller knäppts dåligt.)

För jag antar att tryckare dansades på uteställe och inte i hallen på väg mot sovrummet hemma?

Tänk själv: Då står man där, med uppknäppt löst hängande bh under kläderna. Känns ungefär lika naturligt som att ha underbyxor nerdragna till skrevet och rumpan bar och så byxor utanpå. Inte skönt. Ser skumt ut. Så då måste man till lämplig plats, hissa upp eller ta av topp för att kunna knäppa bh-jäveln igen. I värsta fall är man inte ens nödig, måste gå från dansgolvet till en helt annan del av lokalerna, stå i kö till toan, krångla sig ur en klänning med svårmanövrerad dragkedja bak, och sedan gå tillbaka och leta upp kompisarna igen efteråt. Helt i onödan. Fy fan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in