Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-08-11, 21:16
  #25
Medlem
drunkkidcatholics avatar
Blir inte äcklad av hånglande flator, precis som jag inte blir det av hånglande bögar eller för den delen ett hånglande hetero-par. Skulle nämligen aldrig falla mig in att stå och glo på någonting som inte har med mig att göra, än mindre ha nån sorts åsikt om det. Jag sköter mitt, du sköter ditt.
Citera
2020-08-12, 13:55
  #26
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Ts här.
I fuck so good I make dyke bitches straight

Mer och mer uppenbart varför du aldrig varit i närheten av motsatta könet. Har du ens åldern inne än?
Citera
2020-08-12, 14:38
  #27
Medlem
Vettefuls avatar
Citat:
Tycker ni (med en mental ålder på 30+) att RIKTIGA flator är äckliga?
Min mentala ålder är nog en god bit under 30+ (tyvärr), men jag tar mig friheten att svara ändå;
Jag äcklas inte av tanken på att andra myndiga, samtyckande människor har en avvikande sexuell läggning, nej.
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Såg två flator stå och hångla i går. De såg väl ok ut i övrigt. Den ena såg möjligtvis en aning aggressiv ut.
Detta var för mig inte det minsta upphetsande. Det kändes bara fel. Nästan äckligt. Det faktum att de är lika ointresserade av mig som jag av dem kan förstås bidra.
Så. Vad säger ni?
Att vara så pass intim offentligt, tycker jag personligen är respektlöst, oavsett läggning.
(Jag utgår ifrån att ts med "hångla" inte bara avser en kyss)
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback