Citat:
Ursprungligen postat av
XX-Ambar
6 månaders fängelse som påföljd. Vi har mycket att lära av USA, där hade man låst in idioten flera år.
Instämmer. In med fanskapet i 20 år.
Citat:
Ursprungligen postat av
carol043
Kanske lite brytning man hör vid gripandet. Hoppas den jäveln fick smaka batong upp baken. Blev så jävla upprörd när jag såg klippet. Fyfan vilken vidrig dåre. Snart sitter han väl vid ratten igen...
Kände exakt samma sak. Villagator, cykelvägar - han hade kunnat döda tiotals och det var ren tur att ingen ens skadades.
Citat:
Ursprungligen postat av
Takpapp
Ja, det var patetiskt att se hästsvanspolisernas passiva efterföljande. De hade uppenbarligen lysande möjligheter att köra ikapp och tränga pundarskräpet av vägen med en lätt touche på bakvagnen. Är det pga detta vi behöver tusentals fler poliser, för att de vi redan har är värdelösa?
Ren tur att Kling och Klang inte fick ytterligare dödsoffer bland tredjeman på sina samveten.
Det verkar som om föraren var man eller tolkar jag klippen fel. Instämmer. De borde prejat idioten av vägen långt tidigare. Hade mitt barn strukit med en eller ett par minuter in i klippet och man vet att polisen kunnat förhindra det skulle jag lasta poliserna. Vet inte hur reglerna för förarna är men får man inte det idag är det bara att ändra reglerna omedelbums. Skiter ett stort stycke i GM.
Citat:
Ursprungligen postat av
carol043
Hade varit coolt om polisen hade någon form av pil med vajer som de kan skjuta från polisbilen mot en bil de följer efter för att bromsa ner den...
Bra idé. Fila på den och ta patent!
Citat:
Ursprungligen postat av
LucNN
Haha asså det ger mig hopp att Alla dessa folk kan vara ute inom 2 år efter ett mord. Så skönt att veta ifall någon jävel stör en ordentligt. Men ja, konstigt att man låter Alla dessa psykopater härja.
När Sverige stängde psykiatriska vårdboenden på 90-talet så exploderade våldsbrotten i samhället. Jag kan garantera att letar man i listorna bakom besluten så kommer man hitta småhattar.