Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-05-07, 21:36
  #1
Banned
Tjena, en fråga om att forma kroppen. Jag hade en kompis som var 1786 lång och vägde 55 kilo, riktigt smal med andra ord. Riktigt så vill jag inte bli, MEN, däremot som Iggy Pop när han hade magmuskler. låt oss säga så här, jag skiter i att bli biffig och bullig, jag vill ha seniga ådriga "äckliga" muskler. Men vältränade seniga armar och seniga axlar och bröstkorg och jävligt definierade magmuskler och i övrigt jävligt smal. Hur ska man träna/äta då?
Citera
2006-05-07, 21:37
  #2
Banned
drulovics avatar
träna och punda, då får du sån kropp
Citera
2006-05-07, 21:38
  #3
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Tjena, en fråga om att forma kroppen. Jag hade en kompis som var 1786 lång och vägde 55 kilo, riktigt smal med andra ord. Riktigt så vill jag inte bli, MEN, däremot som Iggy Pop när han hade magmuskler. låt oss säga så här, jag skiter i att bli biffig och bullig, jag vill ha seniga ådriga "äckliga" muskler. Men vältränade seniga armar och seniga axlar och bröstkorg och jävligt definierade magmuskler och i övrigt jävligt smal. Hur ska man träna/äta då?

Ett inlägg från mig själv: Det kanske är bra att spilla i sig några paket effedrin och hårdträna armar och mage då? Kan man inte bli påtänd av effedrin?
Citera
2006-05-07, 21:38
  #4
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
träna och punda, då får du sån kropp

Okej? Magmuskler och ådriga muskliga armar, seniga? Allvarligt alltså?
Citera
2006-05-07, 21:39
  #5
Medlem
mankers avatar
ät minimalt, dra lite "smaskiska" droger dagligen i några år, lev på som fan. då blir du så.. sen just i iggy's fall tror jag är mycket genetik. på många av bilderna då han ser sådär "cool" ut så är det just proffsfoto. har sett andra foton på han då han mest ser skabbig ut.

men finns en stor tråd om det, sök på iggy i detta forum så.
Citera
2006-05-07, 21:43
  #6
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av manker
ät minimalt, dra lite "smaskiska" droger dagligen i några år, lev på som fan. då blir du så.. sen just i iggy's fall tror jag är mycket genetik. på många av bilderna då han ser sådär "cool" ut så är det just proffsfoto. har sett andra foton på han då han mest ser skabbig ut.

men finns en stor tråd om det, sök på iggy i detta forum så.

Okej, jag har mina perioder när jag är stressad och inte äter och dricker, men annars så...vill ju mest ha magmuskler och ådriga seniga muskler. kan tänka mig att låga vikter många repetioner är bra?
Citera
2006-05-07, 21:54
  #7
Medlem
mankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Okej, jag har mina perioder när jag är stressad och inte äter och dricker, men annars så...vill ju mest ha magmuskler och ådriga seniga muskler. kan tänka mig att låga vikter många repetioner är bra?


alltså du kommer aldrig kunna träna dig till det där. killen har inget fett på kroppen, inga muskler i form av stora muskler - utan bara grymt definierade muskler. tänk på att han är rääätt så gammal, därav hängig hud osv som rockar till det lite extra.
Citera
2006-05-07, 21:57
  #8
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av manker
alltså du kommer aldrig kunna träna dig till det där. killen har inget fett på kroppen, inga muskler i form av stora muskler - utan bara grymt definierade muskler. tänk på att han är rääätt så gammal, därav hängig hud osv som rockar till det lite extra.

Så det är alltså omöjligt att träna till sig seniga ådriga amrar och definierade magmuskler?
Citera
2006-05-07, 22:07
  #9
Medlem
P3tters avatar
Definerade magmuskler får alla som är underviktiga, typ.
Citera
2006-05-07, 23:21
  #10
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Definerade magmuskler får alla som är underviktiga, typ.

Kroppsbyggare har ju magmuskler...Men underviktig blir jag gärna!
Citera
2006-05-07, 23:28
  #11
Medlem
stRs avatar
Det är mycket lågt kroppsfett och så handlar det mycket om genetik,
jogga/spring/cykla och styrketräna med kroppen, armhävningar, crunches, dips, chins osv.
Citera
2006-05-07, 23:40
  #12
Medlem
mankers avatar
nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej!

tänk!

vill du ha muskler som syns - äta för att få dem att växa
muskelökning = kaloriöverskott = viktuppgång = du kommer få större muskler
större muskler + massa mat = du kommer inte bli skinnsmal.

så det du bör göra är att hoppas att du har rätt genetisk sammansättning, svälta sönder dig totalt under en längre tid och hoppas på det bästa, samt att aktivera magen genom diverse träningar.

dock kommer du inte bli såpass utmärglad som t.ex. iggy eller scott weiland eller andra. så bara att lägga ned det hela. dessvärre
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback