Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-09, 12:15
  #13
Medlem
baggebo1s avatar
De försökte först få Bitchute att censurera själva, när det inte lyckades gick de till andra företag för att krossa Bitchute utifrån. Tydligen lyckades de få med sig Twitter, till att börja med. ("De"=ZOG)

Brittiska "Hope Not Hate" var det som drog igång drevet den här gången.

Bitchute har blivit bättre och bättre. I början var det mycket lagg men nu funkar den faktiskt bra. Eftersom Youtube har bannat så många bra kanaler så börjar sajten också fyllas med kvalitet. Sökfunktionen är skit, men prenumerera på era favoritkanaler och bokmärk sidan så behöver ni inga twitterlänkar:

https://www.bitchute.com/
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2020-08-09 kl. 12:19.
Citera
2020-08-12, 15:29
  #14
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Sargon of a cuck är ju knappast en seriös person, han hade helst velat leva i ett anarkokapitalistiskt samhälle och bryr sig inte ett dugg om etnicitet utan måste hela tiden påpekar att han har svart far och att han hatar nazister. Stefan är inte ett dugg bättre, han avgudar den fria marknaden som om det vore jesus själv, men klagar som en liten bebis när den fria marknaden väljer att kicka honom ifrån youtube. Och styxhexenhammer666 behöver jag inte ens prata om, han beter och klär sig som en "edgy teenager" som bor kvar hos mamma och pappa, såna där personer tittar man på om man fortfarande befinner sig i tonåren. Om du vill se riktiga grejer, så rekommenderar jag cultured thug.

Fast man kan ju tycka att en person är seriös även fast man inte håller med den i precis allting.

Jag håller t. ex. med dig om att Sargon är ute och cyklar. Han är ju libertarian. Men nog är han seriös allt. Han är knappast att betrakta som ett troll, liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback