Jag har själv samma fantasier som din partner, så jag tycker inte alls att det låter så osannolikt. MEN det är också stor skillnad på fantasi och verklighet, så skynda långsamt!
Jag skriver utifrån mina egna erfarenheter av detta, jag är alltså inget "proffs" utan gillar bara att bli använd när jag är medvetslös. Jag har (ännu) bara praktiserat detta med en partner i taget, och jag tror att ni bör vänta lite med att bjuda in fler aktörer då kräver många fler säkerhetsåtgärder vilket gör det hela mycket krångligare.
Här har du mina tips:
Det är bra om hon testar i god tid i förväg vilken substans som funkar bäst för henne att somna på. Människor reagerar väldigt olika på sömnmedel, och det kan ta ett tag att hitta en lagom dos.
Hon kan börja med att be läkare om något sömnmedel, och sedan börja med en halv dos för att känna hur det känns när effekten sätter in, hur lång tid det tar, hur länge hon sover, hur hon mår när hon vaknar m.m.
Först när hon testat en mycket låg dos ett par gånger bör hon öka till föreskriven dos, och testa på samma sätt igen. Hon kan ju också testa att ställa en väckarklocka att ringa när effekten är som starkast och testa om hon vaknar, samt hur hon mår då. Efter ett tag vet hon hur hon reagerar vid normal användning.
Sen kan du testa att dominera henne på distans medan effekten sätter in så hon somnar under tiden hon utför dina order, och se hur hon känner sig när hon vaknar, med ev. ångest m.m. Mediciner kan ju öka sådana känslor när de går ur, så det är bra om hon vet om hon kan komma att känna så samt hur länge det isf sitter i. Känns effekten inte bra eller om hon får mycket biverkningar så kan hon be läkaren om någon annan substans och börja om.
När ni hittat rätt medicin är det bra om hon testar lite större doser tsm med någon pålitlig person, om hon ej har någon annan att förlita sig på i detta så får du avsätta tid för detta när ni ses. Första gången med större dos ska du bara hålla koll på henne och försöka väcka henne med jämna mellanrum, och såklart anteckna allt kring hur lång tid innan effekt, hur länge hon sover så djupt att hon ej går att väcka m.m. Lita inte på ditt minne! Kolla hur hon mår efteråt, inte bara timmen efter utan hela dygnet.
Du bör också filma henne när hon är däckad och du försöker väcka henne, utan sexuella inslag eller förnedring. Låt henne kolla på det så hon vet hur hon ser ut och reagerar. Jämför tidpunkten för hennes sista och första minne vid insomning och uppvaknande, tidpunkt för när du upplevde att hon var helt klar i huvudet igen jämfört med när hon själv kände sig helt klar igen.
Testa att hon tar mindre doser så hon är vaken men dimmig, och se hur ni båda upplever sex då samt efteråt. Håll koll på hur hennes gränser förändras.
När ni har testat allt detta och du känner dig bekant på hennes tolerans, reaktioner och ev. "baksmälla" så kan ni gå vidare till att hon sover en ganska kort stund och du börjar utföra sexuella handlingar och filma. Ta det lugnt i början så ni märker om det finns skillnader i hur hårt du kan ta i jämfört med när hon är vaken, vissa saker kan göra lagom ont i vaket tillstånd, men jätteont på fel sätt efteråt om de utförts när man var däckad. Eller tvärtom!
När ni har gjort allt detta så är det liksom bara att fortsätta testa er fram till hur länge hon vill vara däckad varje gång, samt öka vidare på vad du vill utsätta henne för under tiden.
Dessutom:
- kommunicera kontinuerligt, opåverkade. Låt henne tidigt backa i något litet hon är osäker på så att hon vågar säga till om hon vill backa i något större senare. Undergivna kan ha svårt att hitta orden i det, vi kan helt enkelt ha övat för sällan! (Om ni är väldigt överens om allt kinky kan du ju testa med att föreslå ömma kyssar i missionären, det får iaf mig att säga ifrån.)
- Uppdatera dina hlr-kunskaper. Alltid bra!
- Inför en session, ta bara fram den dos medicin ni planerat använda. Om hela förpackningen ligger framme är det lätt att bli otålig eller för ivrig och vilja öka på effekten under sessionens gång, vilket kan gå helt fel!
- Se till att hon äter och dricker lagom mycket innan, samt rätt saker. Shakes eller annat "lättkräkt" mat är bra. Äter hon inget alls kan hon bli bakis efteråt vilket ju lätt ger ångest.
- Helst ingen sperma i halsen, det blir segt och slemmigt och du kan behöva slemsuga/rensa luftvägarna. Annars helst i slutet av sessionen. Man kan också tex spruta på ansikte/kropp, sen skrapa ihop det i ett glas tsm med urin, och ge henne att dricka precis när hon börjar vakna till!
- Träna i förväg på hur långt ner i halsen hon kan ta kuk, och träna lite i taget även på det när hon är däckad. Testa vinklar samt hur hårdhänt du kan vara vid munknull, du vill inte riskera blödning eller svullnad i halsen när hon är däckad.
- Var noga med hygienen och spara aktiviteter som kan öka risken för urinvägsinfektion till slutet av sessionen. Vissa kvinnor (tex jag) är mycket känsliga för infektion, och om det då går för lång tid innan jag kan kissa efter sex är risken stor för infektion som i värsta fall kan gå upp i njurarna och bli livshotande. En urinvägsinfektion kan utvecklas på bara ett par timmar, ytterligare en anledning att hålla sessionerna ganska korta.
- Även om det kan vara trevligt med oförberett analsex kan det tyvärr ge jobbiga skador. Värm gärna upp med silikonglid innan hon somnar och låt en buttplug sitta kvar i. Är det en lång session så sätt i pluggen igen mellan knullen. Håll henne uttöjd hela tiden alltså
Det här låter kanske som ett urtrist evighetsprojekt med alla förberedelser, men tänk på att varje steg blir en liten ökning av spänningen. Om ni kör på med allt första gången blir det förutom alla säkerhetsaspekter svårare att gå lite längre nästa gång, och nästa. Dra ut på nöjet så blir det både säkrare, bättre och varar längre!