Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-07, 00:25
  #13
Medlem
Är det vanligt att 25-åringar festar med 50-åringar, som sedan är delaktiga i att någon dör?
Citera
2020-08-07, 01:13
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zylex
Initialer på den avlidne , JB.
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern27
Stämmer tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av Zylex
Fan ja va sjukt. 😥
Vila i frid min vän. Vi tar en kall sen på andra sidan.
Citat:
Ursprungligen postat av Sandranoah123
Så jävla tragiskt och sjukt! Fattar inte att det har hänt. 😔 R.I.P JB
För oss icke initierade; Vad står JB för?
Citera
2020-08-07, 09:22
  #15
Medlem
cateatdogs avatar
Ni som vet vem BO är kanske kan hinta om att ev droger varit inblandat?

Missbrukare har inga problem att festa oas ålder. Inte jättevanligt att en 25 och en 50 åring tar några kalla och filosoferar.
Citera
2020-08-07, 14:54
  #16
Medlem
Kände BO ifrån en annan tid om man uttrycker sig så. Hade inte kunnat tro att det var så här det skulle sluta.
Vet att han kom in och fastna lite i det här träsket. Men kände inte till om det skulle vara några tyngre grejer

Var en vänlig och trevlig själ som var glad och gjorda andra på glatt humör.
Citera
2020-08-07, 16:11
  #17
Medlem
JB = J**ob Br*ndt
Citera
2020-08-07, 16:20
  #18
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Är det vanligt att 25-åringar festar med 50-åringar, som sedan är delaktiga i att någon dör?
Just när det handlar om knark är det nog inte orimligt. Jag kände ett par sådana som "festade" en natt. Men där var det 50-åringen som hittades död dagen efter. 25-åringen blev inte misstänkt för brott vad jag kommer ihåg, men givetvis ärrad för livet av händelsen.
Citera
2020-08-08, 09:23
  #19
Medlem
Jaha, vad var det som hände på festen då?
Citera
2020-08-08, 09:38
  #20
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlickanNr1
JB = J**ob Br*ndt

Länk till FB eller liknande?
Citera
2020-08-08, 20:53
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlickanNr1
JB = J**ob Br*ndt
För er FB oskulder, kan det vara bra att veta: Om man nu gissar sig till namnet J*cob Br*ndt
*=a. Så är det så, det bör skrivas här! Ej googlingsbart, men de som läser här. Får ändå reda på, det riktiga namnet.
Citera
2020-08-09, 15:55
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Just när det handlar om knark är det nog inte orimligt. Jag kände ett par sådana som "festade" en natt. Men där var det 50-åringen som hittades död dagen efter. 25-åringen blev inte misstänkt för brott vad jag kommer ihåg, men givetvis ärrad för livet av händelsen.

Ja för visso, nu tänkte jag ju på "fester som enbart innehåller alkohol". I knark och missbrukssammanhang är detta nog avsevärt vanligare.
Citera
2020-08-09, 16:35
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Ja för visso, nu tänkte jag ju på "fester som enbart innehåller alkohol". I knark och missbrukssammanhang är detta nog avsevärt vanligare.
Det är nog inte så ovanligt ändå även utanför missbrukarkretsar, dom kan ju ha varit grannar, jobbarkompisar, släkt etc.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback