Citat:
Ursprungligen postat av
KurtSchweinsteiger
Inte lördagar i alla fall. 😃.
Om man jämför med skandinaviska konkurrenter är deras kundtjänst skrämmande usel, ångrar bittert att jag beställde av amashit när jag lika gärna kunde ha beställt av tex Proshop istället.
Dessutom är det skamligt av Amazon att anlita skittransportörer som airmee bara för att tjäna några spänn som inte ens märks på priset.
Jag tror faktiskt inte jag har stött på något annat företag som har en snabbare, smidigare och trevligare support än just amazon.. Fan, man behöver ju inte ens ringa eller vänta på massa mejlsvar, utan man kan chatta direkt med dom och de få gånger jag har haft strul så har dom både löst det blixtsnabbt sen har jag alltid blivit kompenserad (i form utav gratismånader på prime). Förstår dock inte hur du kan ha lyckats missa din leverans från airme, då man får notiser från amazons app, från amazon till din mejl, från airmee till din mejl, notis genom airmees app och flertalet sms från airmee både dagen innan samt samma dag leveransen sker?? Du måste nästan aktivt kämpa för att lyckas missa allt det, dessutom minst 2 separata tillfällen (då airmee alltid försöker leverera 1 gång till om första försöket misslyckas)...