Citat:
Nu har jag ju bestämt för mig att du figurerar i åtskilliga liknande ämnen, där det alltid är kommentarer liknande att det är polisens fel, så att du tycker det är helt normalt att det även i ett läge där man inte vet vad som hänt, är polisens fel, är ju inte förvånande.
Jag skall bemöta själva filmen lite senare, vad som faktiskt sägs, för lämpligt/olämpligt/ och framför allt OTIPPAT nog är den givetvis klippt på 23 ställen 😆
Bara att han förväntar sig att personalen som ringt polisen på grund av sällskapet, På något sätt Skall intervenera i polisens arbete, på hans sida visar ju på den vanliga, heeeeelt verklighetsfrämmande världsuppfattningen som dylika rättshaverister brukar besitta 😂
Ja jävlar..
Jag skall bemöta själva filmen lite senare, vad som faktiskt sägs, för lämpligt/olämpligt/ och framför allt OTIPPAT nog är den givetvis klippt på 23 ställen 😆
Bara att han förväntar sig att personalen som ringt polisen på grund av sällskapet, På något sätt Skall intervenera i polisens arbete, på hans sida visar ju på den vanliga, heeeeelt verklighetsfrämmande världsuppfattningen som dylika rättshaverister brukar besitta 😂
Ja jävlar..
Då det framgår klart och tydligt i klippen att personen som möter upp läggs ner fysiskt vid polisens ankomst utan att göra något annat än att verbalt ifrågasätta detta samt att polisen personligen kommenterar varför så ser jag fram emot din filmrecension.
Att en anmälan mot tjänsteman läggs ner utan granskning finner jag anmärkningsvärt speciellt när det är rutin inom polisväsendet.
Om det gör mig till rättshaverist eller polishatare i dina ögon så får jag väl leva med det, personligen så är jag av åsikten att det är extra viktigt att de som upprätthåller lagen även följer den.
Och nej jag är inte speciellt nöjd med Svenska polisens arbetssätt och är av uppfattningen att jag ej är ensam om detta.