Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-02, 01:25
  #13
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Bra.

Kan någon förklara vad som skett på Västerleden?

Är det vid tunneln?
Citera
2020-08-02, 01:28
  #14
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Är det vid tunneln?

Nej, det var mitt på vägen så att säga.
Citera
2020-08-02, 11:14
  #15
Moderator
Elrosss avatar
Är oftast många blåljus på olycka även om det inte är en allvarlig olycka, de flesta olyckor går bra men man drar resurser från olika blåljusverksamheter innan man vet. Räddningstjänsten, vanligt med två fordon där, en eller två ambulanser och en eller två poliser är inte ovanligt initialt. Så minst tre men inte ovanligt med sex blåljusofordon initialt innan man vet skadeläget.
Citera
2020-08-02, 12:29
  #16
Medlem
Polisen var hack-i-häl, tre blåljusbilar jagade den motorstarka första bilen som kraschade vid Kungssten. Ljudet var bara som ett stort FLOFFFF, inte KRASCH.
Hörde allt från balkongen och såg ett stort Vilda Västern-dammmoln från när bilen landade. Så spännande. Har också letat info, hittat noll.
Trodde de kört ner från Älvsborgsbron, men det var trafiken från Jaegerdorff som stoppades upp när det hela skulle städas upp.
Citera
2020-08-02, 14:32
  #17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kspekt
Polisen var hack-i-häl, tre blåljusbilar jagade den motorstarka första bilen som kraschade vid Kungssten. Ljudet var bara som ett stort FLOFFFF, inte KRASCH.
Hörde allt från balkongen och såg ett stort Vilda Västern-dammmoln från när bilen landade. Så spännande. Har också letat info, hittat noll.
Trodde de kört ner från Älvsborgsbron, men det var trafiken från Jaegerdorff som stoppades upp när det hela skulle städas upp.

Tack för bekräftelse! Och ja, jag drömde inte när man hörde massor av blåljus innan allt gick KRASCH. Varför har detta inte rapporterats av media än?

Jag trodde jag höll på att bli galnare än vanligt.
Citera
2020-08-02, 14:35
  #18
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kspekt
Trodde de kört ner från Älvsborgsbron, men det var trafiken från Jaegerdorff som stoppades upp när det hela skulle städas upp.

Och av att döma så skulle de behövt stoppa trafiken mellan Kungsten och Jaegerdorff.
Citera
2020-08-02, 20:22
  #19
Moderator
Elrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Tack för bekräftelse! Och ja, jag drömde inte när man hörde massor av blåljus innan allt gick KRASCH. Varför har detta inte rapporterats av media än?

Jag trodde jag höll på att bli galnare än vanligt.

Inte så högt nyhetsvärde att en trafikolycka skett när det inte blev några allvarliga påföljder, majoriteten av alla olyckor skrivs det aldrig om när utgången för de inblandade gått bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback