Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-07-31, 23:40
  #109
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften

Vad är dina intressen?

Tja, mitt huvudsakliga intresse är ju det jag forskar på, men det tänker jag ju inte outa vad det är här av förklarliga skäl.

Men på fritiden så lägger jag mycket tid på trädgårdsodling, delvis som en del av ett preppingintresse av att bli så självförsörjande som möjligt. Jag målar, gått konstskola sen tidigare och gillar att hålla på med färgskalor och landskap. Håller på och renoverar en del äldre fastigheter jag har planer på att tjäna en del pengar på, är intresserad av äldre byggteknik och att lära mig alla delar i hur ett hus funkar själv (just nu rörmokeri, går väl sådär). Syr, stickar, broderar. En del datorspel även om jag inte hinner med det som jag brukade.

Finns väl en hel del annat som är mer generiskt och kanske inte så lätt att skilja från vad typ alla egentligen gör mer eller mindre, läser mycket litteratur, försöker skriva poesi, gillar att ordna större fester och middagar, ordna skattjakter och äventyr för barnen och deras vänner, men det kanske inte kan kallas intressen.
Citera
2021-04-24, 02:32
  #110
Medlem
.
Citera
2021-04-24, 07:22
  #111
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Flashback betyder inte att man är t.ex. intresserad av samhällsfrågor. Att engagera sig politiskt är.

Varför skulle det där stämma??? Isåfall är det ju bara politiker-mupparna som är intresserade av samhällsfrågor. Tror du på det själv? Varför röstar folk isåfall? Och skriver vi vara här i rent terapi-syfte?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback