Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-07-30, 12:19
  #49
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har jag inte lärt mig att uppskatta det på 32 år, så lär jag inte göra nu heller, tyvärr.

Jag sa inte nåt om att uppskatta. Jag uppskattar inte flytande penicilin tex, men ner ska det
Citera
2020-07-30, 12:41
  #50
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Jag sa inte nåt om att uppskatta. Jag uppskattar inte flytande penicilin tex, men ner ska det

Men det finns gränser för vad jag anser är rimligt. Måste jag tvinga mig är det inte min grej helt enkelt, och då får det vara. Har inte träffat på någon man som tyckt att det har varit en avgörande faktor, och skulle det vara så viktigt får han hitta en annan kvinna.
Citera
2020-08-01, 08:35
  #51
Medlem
nullums avatar
De senaste kvinnorna jag har stött på har svalt vilket jag uppskattar mycket. Jag skulle aldrig be dem svälja -- om de vill så gör de det. Att spruta i munnen samtidigt som kvinnan fortsätter att suga kan vara det ultimata sättet att komma på men hela grejen blir lite skev om kvinnan reser sig upp och spottar ut allt man har gett henne. Kvar ligger man själv med en känsla av att vara oönskad, typ. Alternativet är då att bli avrunkad när man kommer, vilket tar bort en hel del av den sköna faktorn.

De kvinnorna jag kommer ihåg och skulle kunna tänka mig att träffa igen, är de som har svalt och då är det inte enkom på grund av att de svalde, utan att de generellt sett var mycket bättre i sängen.
Citera
2020-08-01, 08:56
  #52
Medlem
Dimpens avatar
Jag gillar när en tjej tar satsen. Har alltid varit naturligt och självklart att dom svalt och även fortsatt suga. (Undantag finns och det respekterar jag) Avsugningen är liksom inte färdig förrän en bra stund efter utlösning och orgasm. Det hör liksom ihop....
__________________
Senast redigerad av Dimpen 2020-08-01 kl. 09:00.
Citera
2020-08-01, 10:42
  #53
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
...och även fortsatt suga.

Håller med dig utöver detta. Tycker det snabbt blir väldigt obehagligt!
Citera
2020-08-01, 15:28
  #54
Medlem
All-the-way-77s avatar
Jag har då och då fått höra att jag har "god" sperma, vilket säkert underlättar.

För mig är det en ganska viktig sak (i ett förhållande, skulle inte på något sätt förvänta mig det vid ett ONS) att kvinnan sväljer, för mig blir det en både skön, häftig och bekräftande handling.
Citera
2020-08-01, 19:38
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Varför vill vissa män att kvinnor ska göra saker som att svälja eller ta en kuk i ändtarmen när dom själva aldrig skulle vilja uppleva detta?

Eftersom jag inte är homosexuell så ägnar jag mig inte åt att suga kuk och svälja sats, men det är ju trevligt när damen man har sex med gör det. Blir skönare orgasm om man slipper dra ur kuken precis när man ska komma.

Angående analsex så är det jävligt skönt att knulla en kvinna analt ibland, men jag uppskattar det inte själv med nån penetration i baken.

Men nu är det ju så att vissa kvinnor gillar att bli påsatta analt, så varför ska jag inte göra det även om jag själv inte gillar det?

Får man inte piska någon om man själv inte gillar att bli piskad tex?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback