Citat:

Ursprungligen postat av 
Garnets

Hur stor är skillnaden mellan ryobi och milwaukee? Vad är det som gör det värt att lägga dem extra pengarna på ett dyrare verktyg för dig? Går ryobi sönder eller är det prestanda problem?

Jag har från jobbet bara erfarenhet av HILTI och  De Walt  bägge proffmaskiner .
Bägge är för dyra för privatpersoner.
Privat har jag tidigare ägt ett antal (2 st)billiga lågpris borrmaskiner/skruvdragare från ....ja tror det var bla Harald nyborg jag köpte den ena, första minns jag ej var jag köpte skräpet.
dom låg i den prisklassen du nämner. runt 500-700 kr
Rena skräpet köp INTE!
Orsaken : Batteriet är för dåligt, funkar bra i början, men sedan blir dom så dåliga att dem lägger av helt och dom självurladdar, den ena maskinen använde jag bara sporadisk och trots ganska regelbundet uppladdning, gick batteriet sönder!
Finns aldrig nya batterier köpa till dessa billiga skräpmaskiner (medvetet så dom kan sälja nytt)
fick tips av hantverkare om bosch  är en bra maskin och prisvärd men inte proffsmaskin självklart och fanns även ett stort test från Råd & Rön om olika där Bosch fick höga betyg.
detta var 5-6 år sedan och maskinen och batteri fungerar än idag 

Var en Bosch PSR 10.8 L1-2   men denna modell finns ej längre. 10.8 är batteri spänningen
Men finns liknande  bla denna : 
https://www.netonnet.se/art/hem-hush...1012158.16114/
Vet nu inget om just denna modell men den ser likadan ut som min, men kolla på olika Bosch modeller är mitt tips.