Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-17, 18:32
  #6001
Medlem
löktårtas avatar
Fup?
Citera
2021-05-17, 18:39
  #6002
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Fup?
(FB) Karlskrona: Mikael Petersson försvann 2020-07-25. Hittad mördad 2020-11-02.
Citera
2021-05-17, 18:40
  #6003
Medlem
löktårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
(FB) Karlskrona: Mikael Petersson försvann 2020-07-25. Hittad mördad 2020-11-02.

Tack! Skönt att slippa tråla 500 sidor trams.
Citera
2021-05-17, 18:53
  #6004
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuseht
leorut förhörs på torsdag den 20, anatolyi på måndag den 24 maj.

vilka kan de nya åtta vittnen som försvaret kallat in vara tro? vem ställer upp för dessa två? två vittnen åt anatolyi och hela sex stycken åt leo.
Ja, det är intressant! Vem kan vilja vittna för Anatolyi?
Vad gäller Leo/Ruts misstänker jag att det är föräldrar, mostern, systern och någon ytterligare anhörig som ska berätta hur fin och genomgod hen var innan hen träffade Anatolyi. Allt är Anatolyis fel.
__________________
Senast redigerad av kungenslillapiga 2021-05-17 kl. 19:22.
Citera
2021-05-17, 19:06
  #6005
Medlem
Nikhitas avatar
Igår läste jag färdigt FUP. Det är som mest intressant när LH börjar berätta om vad som har hänt och alla dessa historier AP hittat på. Jag fattar inte hur man kan gå på allt han säger. Typ romansbedragare då Leo stod för allt men trodde att AP hade tillgångar.

Jag fattar inte.. hur blev AP sån? Jag saknar information om hur hans hälsa verkligen är. Både psykisk och fysisk.
Citera
2021-05-17, 19:19
  #6006
Medlem
kungenslillapigas avatar
Nu har en av advokaterna ansökt hos Socialstyrelsen att rättsliga rådet ska kopplas in för att bedöma om de inte led av en allvarlig störning vid brottstillfället

https://www.expressen.se/kvallsposte...ropp-i-badrum/
Citera
2021-05-17, 19:27
  #6007
Medlem
löktårtas avatar
Jäkligt intressant att läsa FUP. Man ser genast att båda dessa gynnare var mt redan tidigt. Larmsamtalet om försvunnen person var helt koko. Och de sjunger som koltrastar till insp under transport. Utan försvarare.
__________________
Senast redigerad av löktårta 2021-05-17 kl. 19:30.
Citera
2021-05-17, 19:33
  #6008
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikhita
Igår läste jag färdigt FUP. Det är som mest intressant när LH börjar berätta om vad som har hänt och alla dessa historier AP hittat på. Jag fattar inte hur man kan gå på allt han säger. Typ romansbedragare då Leo stod för allt men trodde att AP hade tillgångar.

Jag fattar inte.. hur blev AP sån? Jag saknar information om hur hans hälsa verkligen är. Både psykisk och fysisk.

Adopterad ifrån Ryssland som 10-åring. Förmodligen levde han i misär i flera år där borta. Kanske använt alkohol och droger som barn.
Citera
2021-05-17, 20:09
  #6009
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Adopterad ifrån Ryssland som 10-åring. Förmodligen levde han i misär i flera år där borta. Kanske använt alkohol och droger som barn.

Eller så är han bara helt enkelt en skitstövel.
En skitstövel med extremt självhävdelsebehov.
Citera
2021-05-17, 20:55
  #6010
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Adopterad ifrån Ryssland som 10-åring. Förmodligen levde han i misär i flera år där borta. Kanske använt alkohol och droger som barn.
Han var 4-5 år. Inte 10. Var fick du det ifrån??
Citera
2021-05-17, 20:56
  #6011
Medlem
löktårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Eller så är han bara helt enkelt en skitstövel.
En skitstövel med extremt självhävdelsebehov.

Tror det handlar om en rätt skadad fågel ärligt talat. Anton alltså. Den där transpersonen vet jag dock inte vad jag ska säga om. Hen har väl inte jättemycket att "skylla på".

Det ska dock sägas att jag är skeptisk till narrativet att upplevelser i barndomen formar människor till brottslingar. Själv tror jag det ligger mycket mer i ärftligheten än vad vi brukar erkänna. Pedos blir pedos inte pga. av att farsan pillade på dem, utan pga. att de fick farsans pedo-gener. Vilket är högst kontroversiellt, förstås.
__________________
Senast redigerad av löktårta 2021-05-17 kl. 21:01.
Citera
2021-05-17, 21:07
  #6012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaggskar
A för anteckningar under Åkl anförande,iklädd kostym följer han intressant vad som visas på screnen. En sån patologisk jävel. Kan bara hoppas på livstid för de två äckelen.
Hur ser straffsatsen ut för någon som lemlästat,skändat och styckat men inte utfört mordet?
2 år, vilket är helt otroligt sjukt.Men minns fallet där han som mördade sin blivande fru Linda Chen,men det ej gick att bevisa så han dömdes till 2 år för brott mot griftefriden då han förflyttat kroppen vilket iaf gick att bevisa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback