Citat:
Ursprungligen postat av
Youngling
Jag kan förstå att en svältande unge i Afrika hade tänkt annorlunda, men om jag fick en miljard imorgon hade jag bara köpt mer alkohol och knark, vilket jag redan har tillräckligt av, och kanske rest mer utomlands. Det hade varit roligt men vafan? Man kan ändå leva ett fulländat liv utan mycket pengar, tycker jag. Vad säger ni?
Gud vad roligt jag hade haft om jag vann / fick en miljard!!!
Jag hade:
Sagt upp mig på dagen.
Byggt upp mitt eget företag och anställt några människor istället för att slita som ett djur. Hjärnan måste jobba även om ekonomin hade tillåtit att slippa arbeta.
Totalrenoverat mitt hus med hjälp av snickare istället för att bygga själva. Verkligen njutit av att återupprätta dess glansdagar!
Betalat av alla våra lån plus min familjs så att dom har mer pengar över varje månad.
Köpt en stor segelbåt och lärt mig Och familjen att segla.
Lärt mig att åka offpistskidor på härliga platser.
Köpt den där handväskan!
Haft mycket mer tid över med mina barn - varje dag!!
Bara druckit champagne och inte billig cava.
Tagit in en städfirma för att rensa bort prylar och storstädat huset - varje vecka!! Snacka om lyx!!
Kunna ta med mina vänner på en shoppingweekend och betalat precis ALLT!! Också en fantastisk njutning att kunna ge.
Vandrat i Sarek tills jag själv tröttnade.
Dykt vid Galapagos
Haft en kock som fixade maten på fredagar och lördagar tillsammans med familjen och lärde oss laga god mat!
Haft en egen PT som jag hade träffat 5 dagar i veckan.
Haft en massör som gav oss massage varje vecka.
Listan kan bli hur lång som helst!!! Whats your problem??