Citat:
Ursprungligen postat av
HoppigGroda
Så bara för att man är från fel land så blir man automatiskt kriminell?
Du borde gå ut och träffa lite integrerade invandrare... De är inte som du tror. Jag är INTE en invandrare kan jag tillägga men har träffat många integrerade invandrare som kan flytande svenska och som har ett bra jobb.
De invandrarna du tänker på bor i förorterna i ruttna lägenheter de håller sig också till förorterna och de kommer ingen stans eftersom alla horungar där säljer och brukar. Jag har ytterst svårt att tro att dessa ungdomar åker till White flight communities för att robba oskyldiga svenskar eller flytta in i ett 4 mille hus.
Du har fel, det finns bra invandrare.
Självklart finns det bra invandrare. Norrmän, danskar, holländare, belgare. t ex.
Nu var det ju frågan om invandrare med fel hudfärg som anses "bra". De har kriminella kusiner och även icke kriminella invandrares barn anammar i stor utsträckning kriminell kultur i skolan då integration inte sker när det finns stora mängder invandrarbarn i skolan. Faktum är att 1:a generationen invandrare är mindre kriminella än deras i Sverige uppvuxna barn. Inget vi vill ha och inget att bygga ett samhälle på. 3:e generationen blir inget bättre och sedan blir det svårt att följa statistiken på annat sätt än indirekt genom att kolla på respektive kommun och stigande sociala kostnader.
Ta t ex Malmö, 4 miljarder i bidrag från övriga kommuner. Malmö en storstad med direkt förbindelse till Danmark och Europa, borde kunna ge ett överskott om det bodde utifrån ett etniskt svensk perspektiv normala människor där. Nu ett getto med bidragstagare och fattighjon. Kom inte och säg att det inte beror på befolkningen som till stor del kommer från lågproduktiva länder med befolkning som har låg medelIQ.
Nu ska vi svenskar jobba till 70 år medan övriga EU pensionerar sig tidigare och vad beror det på ??? Jag vet, men tydligen inte du..