Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-07-28, 13:06
  #25
Medlem
Var du inte egen företagare?
Stäng företaget, avancera i något annat företag.

Starta samma eller nytt företag när du fått bort alla skulder.

Äg, bossa, chefa, skaffa fru och lev livet.

Men som vanligt lär du komma på skäl till att fortsätta ha problem.
__________________
Senast redigerad av Din-Granne 2020-07-28 kl. 13:09.
Citera
2020-07-28, 13:10
  #26
Avstängd
Du tänker FEEL FEEEL FEEL - du skall inte bo i din unkna 1a - BR or Not. Du skall inte heller jaagaa pengar.

Du skall skaffa en dam som har den bostad du där vill bo i resten av Ditt liv.

Eftersom du inte klarar av att skaffa detta på egen hand o med egna pengar skaffar du
damen som har allt detta.

OM DET VERKAR SVÅRT - UT MED EN KONTAKTANNONS - KONTAKT SÖKES MED ÄLDRE DAM
SOM HAR BRA BOENDE OCH EKONOMI OCH ÄR TRÖTT PÅ ENSAMHETER, LAGA MAT/ÄTA SJÄLV - SVÅRIGHETEN MED PRAKTISKA SAKER I HEMMET (men även utanför) - SJÄLV ÄR JAG HÄNDIG O PÅLITLIG - STOR BOSTAD ÄR VIKTIGT EFTERSOM MAN ÄR OFTA I HEMMET O KAN GÖRA TREVLIGA SAKER - EJ SEX

Sen när du löst detta o etablerat dig går du ut o fixar o tar hem damer som du bearbetar med din schnabel - om bostadsdamen klagar - hänvisar du till EJ Sex - vi skall inte ha sex - men det betyder
inte att jag inte skall ha sex
Citera
2020-07-28, 20:21
  #27
Medlem
Ontogeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag vet ju hur jag själv tänker?

Ja, men nu handlar ju inte detta om hur du själv tänker utan om hur kvinnor tänker om dig, mer specifikt vad din ekonomiska situation beträffar och huruvida de avböjer att vidare utveckla en relation med dig på grund av detta faktum. Eller du kanske vet vad de tänker också?
Citera
2020-07-28, 20:31
  #28
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ontogenes
Ja, men nu handlar ju inte detta om hur du själv tänker utan om hur kvinnor tänker om dig, mer specifikt vad din ekonomiska situation beträffar och huruvida de avböjer att vidare utveckla en relation med dig på grund av detta faktum. Eller du kanske vet vad de tänker också?

Jag har inte berättat min ekonomiska situation för någon.
Citera
2020-07-28, 20:40
  #29
Medlem
Ontogeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag har inte berättat min ekonomiska situation för någon.

Men hur kan du då dra slutsatsen att de väljer bort dig på grund av någonting de inte känner till?

Oavsett, jag är inte här för att jiddra med dig utan snarare tvärtom, för att hjälpa dig. Vad tyckte du om mitt råd? Då syftar jag på mitt första inlägg här i tråden.
Citera
2020-07-28, 20:47
  #30
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ontogenes
Men hur kan du då dra slutsatsen att de väljer bort dig på grund av någonting de inte känner till?

Oavsett, jag är inte här för att jiddra med dig utan snarare tvärtom, för att hjälpa dig. Vad tyckte du om mitt råd? Då syftar jag på mitt första inlägg här i tråden.

För det kommer dom att göra! Vem vill bli tillsammans med en 30-40-åring som är fattig och singel?

Ja att jag måste jobba järnet i höst vet jag redan, antagligen nästa år med för att betala årets och nästa års skatt. Det tar liksom aldrig slut. Bara betala räkningar och skatter och jobba.
Citera
2020-07-29, 11:35
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triumpf-Of-The-Ill
Läs vad jag skrev igen: karaktär.
Ah, du menade så. Ibland läser jag lite för fort.
Citera
2020-07-29, 15:28
  #32
Medlem
Skit i plastiga gold digger-horor och hitta en tjej som är äkta, som älskar dig och inte din plånbok.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback