2020-07-25, 20:23
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Ni som har tagit bort eran kran från mobilen, eller helt enkelt sluta svara när den skickar/ringer.
Varför? Vad fick er att säga upp kontakten, eller att skaffa en ny?

Längesedan jag höll på men har två stycken exempel jag kan ta upp.

1:När priset gick upp till 700kr för en femma röka så sa jag stopp, ska ta ett uppehåll. Han slutade då kontakta mig och väntade nog på att jag skulle komma tillbaka senare från ''semestern''.

2: En tjackis som skickade meddelanden sent på natten / tidig morgon om att det fanns dunder. När man vaknar på förmiddagen och kontaktar honom får man inget svar på flera timmar och då säger att det är slut.

Era historier?

// PoK
Citera
2020-07-25, 20:29
Medlem
BucNasty-s avatar
Bryta gjorde vi inte direkt utan han åkte dit han hade alltid grymt röka och körde alltid hem till än om man köpte.
Citera
2020-07-25, 21:46
Medlem
har alltid varit att antingen kranen eller jag byter mobil.. så försvinner de

tappade mobil ute förlorade bästa kranen
Citera
2020-07-26, 01:09
Medlem
Kickexs avatar
Ja, går priset allt för högt så måste man ju visa att man inte är en alldeles för desperat knarkare
Citera
2020-07-26, 13:39
Medlem
yournotlikemes avatar
Har brutit med många som inte kommer i tid, är respektlösa, inte har rätt saker med sig de säger de har osv. men efter så många år har man ändå byggt upp ett bra kontaktnät inom det mesta.
Citera
2020-07-26, 14:36
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Har brutit med många som inte kommer i tid, är respektlösa, inte har rätt saker med sig de säger de har osv. men efter så många år har man ändå byggt upp ett bra kontaktnät inom det mesta.

Detta är ett problem som blivit mindre vanligt ju äldre jag blivit.

Minns när man började röka vid 15års åldern och kunde gå runt i 8 timmar och vänta på att snubben skulle höra av sig. Värst på vintern när det var så där äckligt kallt det var vanligare med förr. Stå på ett dagis i nästan 20 minus och mecka en, tider det...

Dom sista åren hade jag en som alltid körde ut och då behövde man inte vänta mer än i en timme, vilket är ok.

// PoK
Citera
2020-07-26, 15:00
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Detta är ett problem som blivit mindre vanligt ju äldre jag blivit.

Minns när man började röka vid 15års åldern och kunde gå runt i 8 timmar och vänta på att snubben skulle höra av sig. Värst på vintern när det var så där äckligt kallt det var vanligare med förr. Stå på ett dagis i nästan 20 minus och mecka en, tider det...

Dom sista åren hade jag en som alltid körde ut och då behövde man inte vänta mer än i en timme, vilket är ok.

// PoK

Det är sant dock men det finns fortfarande folk som släpper som tror att man bara kommer ta deras stil att ständigt komma 30 minuter och mer sent och de värsta är att de tar för givet att man bara ska acceptera det. Nej du, efter nästan 10 år i det här har man en del kontakter så de som är så respektlösa och efterblivna att de kommer sent gång på gång och inte ens ber om ursäkt och gör det till en vana ryker ur min wickr iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in