Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-23, 11:32
  #1
Medlem
Hej,
Jag har kommit in på båda universiteten som distans. I stockholm kom jag in som utbildning för yrkesverksamma ifall det gör någon skillnad.

Jag undrar - vilken av dem skulle ni rekommendera och varför? Både under utbildningen samt efter utbildningen. Resandet till vardera är inte heller något problem som man måste göra någon gång varje termin.
__________________
Senast redigerad av Paxxor 2020-07-23 kl. 11:54.
Citera
2020-07-23, 12:53
  #2
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paxxor
Hej,
Jag har kommit in på båda universiteten som distans. I stockholm kom jag in som utbildning för yrkesverksamma ifall det gör någon skillnad.

Jag undrar - vilken av dem skulle ni rekommendera och varför? Både under utbildningen samt efter utbildningen. Resandet till vardera är inte heller något problem som man måste göra någon gång varje termin.

Svårt o se att det skulle spela någon roll.
Citera
2020-07-23, 13:28
  #3
Medlem
Trollfeeders avatar
SU har högre status men eftersom det är en utbildning som riktar sig främst mot offentlig verksamhet har jag svårt att se det spela någon roll.
Citera
2020-07-23, 15:46
  #4
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av vardera? Är någon av dem "sämre" än den andra kvalitet mässigt?
Citera
2020-07-23, 17:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paxxor
Hej,
Jag har kommit in på båda universiteten som distans. I stockholm kom jag in som utbildning för yrkesverksamma ifall det gör någon skillnad.

Jag undrar - vilken av dem skulle ni rekommendera och varför? Både under utbildningen samt efter utbildningen. Resandet till vardera är inte heller något problem som man måste göra någon gång varje termin.

SU är den att föredra då det är just där forskningen ligger. Du har SPSM precis i krokarna också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback