Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-21, 11:17
  #13
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Om du mådde så dåligt så du tänkte ta livet av dig på grund av din mamma, då är det ologiskt att du inte sökte straffa/mörda henne först. Konsekvensen för dig hade ju ändå blivit densamma, men på så vis hade du iallafall fått lite tillfredsällelse av att utkräva rättvisa först. Har du ingen känsla av rättvisa i kroppen?

Visserligen vet jag hur partiska poliser och åklagare är när det gäller kvinnor-mot-män situationer, men jag tvivlar ändå på att vad du säger är sant. Det är för ologiskt.


Förstår att det kan låta som en falsk historia, men vill inte länka artikeln, har redan blivit doxxad på Flashback förut. Adress osv, var inte en rolig månad.
Citera
2020-07-21, 15:08
  #14
Medlem
Det här är inte bara något du har inbillat dig då?
Citera
2020-07-21, 15:11
  #15
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag minns den där artikeln, trodde det var någon invandrarjävel som slog sin mamma tillsammans med sin farsa. "Suicide by cop" med kniv i väskan ger ju såna vibbar också eller whitetrash. Sluta leka offer och klipp banden till din mamma, samhället behandlar inte kvinnor och män lika.
Citera
2020-07-21, 16:37
  #16
Medlem
Undercoverss avatar
Exakt hur gammal är du Ts?
...för det låter som att du fortf är en tonåring(?).

Vad exakt har din morsa gjort för att "förstöra hela din ungdom"?
Lagat mat? städat ert boende? tvättat dina kläder? sagt åt dig att hjälpa till?
__________________
Senast redigerad av Undercovers 2020-07-21 kl. 16:44.
Citera
2020-07-21, 16:38
  #17
Medlem
Dra därifrån så fort som möjligt bara!
Citera
2020-07-21, 19:36
  #18
Medlem
Hela din familj verkar knasig o allmänt white trash.
Var bor ni?
Citera
2020-07-21, 20:03
  #19
Avstängd
DeadNiggerFloyds avatar
Knuffa kärringjäveln utför en hög trappa när hon är påverkad av morfin.
Citera
2020-07-21, 21:58
  #20
Medlem
PistolPetters avatar
https://www.expressen.se/nyheter/kri...-pappan-frias/

Hittade jag rätt?
Citera
2020-07-23, 18:45
  #21
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Hon har ljugit om mig och min pappa, sagt att vi har slagit henne osv! Hon ville ha sympati från personer medans hon var påvärkad av morfin, min pappa blev häktad 2 månader pga hennes lögner.

Det skrevs en artikel om mig som beskrev mig som en galning. Tänker ej länka artikeln eftersom att jag vill att min identitet ska förbli anonym. Folk började undvika mig pga artikeln, jag har aldrig varit mer ensam än nu.

Pappa blev helt frikänd, men jag blev dömd för att jag hade en kniv i min ryggsäck (helt orelaterad tiill min mamma), det var ett SBC försök - suicide by cop. Men det som stör mig är att hon inte blev åtalad för förtal. Har ofta gått runt med en stor blåtira, men ingen har aldrig brytt sig. De tog alltid min mammas sida även fast hon var grovt påvärkad av morfin. Hon har till och med skrattat rakt in i mitt ansikte framför socialen.


(sorry för en dåligt skriven text, har ej sovit på 34 timmar).

Klipp kontakten med skräpet, mitt enda råd.
Citera
2020-07-23, 18:46
  #22
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadNiggerFloyd
Knuffa kärringjäveln utför en hög trappa när hon är påverkad av morfin.

Ja, olyckor händer ju, speciellt drogrelaterade
Citera
2020-07-24, 20:28
  #23
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Hängde inte med, men om frågan var Hur många minuter pastan ska kokas så är svaret: cirka 6-7 minuter
PS trist med sjuka morsan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback