2020-07-20, 21:16
Avstängd
Har fått ett nytt inloggningskort men har ingen dosa. Kan jag besöka mitt lokala bankkontor och få en där bara sådär, någon som vet? mvh
Citera
2020-07-20, 21:28
Medlem
Detta kontaktar du naturligtvis banken om, eller kanske kollar info på bankens sida.
Citat:
Hur i f_n ska vi veta detta när vi inte ens vet vilken bank det gäller.
Citera
2020-07-20, 21:32
Medlem
Jag tror banken får hjälpa dig, är nog ingen här som kan fixa dosa åt dig.

Btw någon som vet om Ica har ryggbiff i köttdisken?
Citera
2020-07-20, 21:33
Medlem
yz44s avatar
Ring ditt lokala kontor och fråga eller ställ en fråga via bankens hemsida.
Citera
2020-07-20, 21:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
Detta kontaktar du naturligtvis banken om, eller kanske kollar info på bankens sida.

Handelsbanken..
Citera
2020-07-20, 21:39
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus

Haha Det finns alltid.
Citera
2020-07-20, 21:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus

Ja men hallå, jag har inte sagt att någon ska hjälpa mig men någon kanske ordnat en dosa och vet om det bara är att gå in på banken och så grejar de en dosa till mig...
Citera
2020-07-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagdenGoda
Ja men hallå, jag har inte sagt att någon ska hjälpa mig men någon kanske ordnat en dosa och vet om det bara är att gå in på banken och så grejar de en dosa till mig...

Det var några år sedan men tidigare kunde man bara gå in och hämta en dosa på Handelsbanken utan problem. De tycktes alltid ha ett rejält lager eftersom de slutar fungera så ofta

Extremt jäkla dålig kvalitet överlag, men de senaste åren har jag bara behövt en när jag bytt telefon. Mobilt BankID är grejen. Och om det är det du vill fixa kan du göra det på banken utan att ens dreta med dig en dosa hem. Men ta med inloggningskortet.
Citera
2020-07-20, 22:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Det var några år sedan men tidigare kunde man bara gå in och hämta en dosa på Handelsbanken utan problem. De tycktes alltid ha ett rejält lager eftersom de slutar fungera så ofta

Extremt jäkla dålig kvalitet överlag, men de senaste åren har jag bara behövt en när jag bytt telefon. Mobilt BankID är grejen. Och om det är det du vill fixa kan du göra det på banken utan att ens dreta med dig en dosa hem. Men ta med inloggningskortet.

Tack så jättemycket för hjälpen!
Citera
2020-07-21, 00:12
Medlem
ID räckte på SEB sist jag hämtade en dosa.
Citera
2020-07-21, 01:14
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Enda dom krävde på Swedbank förutom leg var 200kr.
Citera
2020-07-21, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagdenGoda
Har fått ett nytt inloggningskort men har ingen dosa. Kan jag besöka mitt lokala bankkontor och få en där bara sådär, någon som vet? mvh
Ja. Jag stövlade in på swedbank och fick deras nyaste gratis. Hjälpte aktivera den där. Väldigt bra service på swedbank👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in