Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-07, 11:24
  #6469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Nej

Ja speqta hoppar mycket idag från 7-19%

Hehe. Den hade en dipp när jag skrev…
Citera
2023-06-07, 12:33
  #6470
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Hehe. Den hade en dipp när jag skrev…


Aldrig minus hos mig. Orkade inte vänta så köpte lite speqta och zinzino b aktier idag ändå. Hoppas att morgondagen har lite fler röda siffror.
Citera
2023-06-07, 20:36
  #6471
Medlem
libbens avatar
+28k ifall jag skulle sälja av innan stängning idag. 3 hävisar i Tesla. Men väljer nog att ligga kvar om jag ska vara ärlig.

Köpte dem för en vecka sedan.
Citera
2023-06-08, 10:56
  #6472
Medlem
Black.Panthers avatar
Lite fler röda siffror idag men inga större depp. Köpte på mig av H&M och Intrum aktier idag.
Citera
2023-06-08, 14:47
  #6473
Medlem
Sitter och väntar på att trejda en som rusat 22% i eftermarknad/förmarknad, och en som gjort det samma på minus-sidan. Game-plan och kaffet är klart. Önska mig lycka till….😊
Citera
2023-06-08, 14:53
  #6474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Aldrig minus hos mig. Orkade inte vänta så köpte lite speqta och zinzino b aktier idag ändå. Hoppas att morgondagen har lite fler röda siffror.

Segmentet tech kommer nog visa lite röda siffror ett tag. Hettan har skiftat lite nu till andra segment. Åtminstone i USA. Har börjat skifta fokus till andra segment. Dags för andra brancher att ha lite rally. Det är bra med lite pullbacks i tech nu. Även om man säger ÄJAJ flera ggr om dagen..
Citera
2023-06-08, 15:07
  #6475
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Segmentet tech kommer nog visa lite röda siffror ett tag. Hettan har skiftat lite nu till andra segment. Åtminstone i USA. Har börjat skifta fokus till andra segment. Dags för andra brancher att ha lite rally. Det är bra med lite pullbacks i tech nu. Även om man säger ÄJAJ flera ggr om dagen..


Tror köpet som Speqta gjorde igår gjorde att aktiern gick upp så mycket. Kommer fortsätta köpa Speqta oavsett vad men när de går upp sådär hastigt så köper jag nog fler av mina andra aktier som får täcka upp lite o sen köper jag mera när speqta blir lite svalare.

Såhär mycket har min portfölj aldrig varit värd sedan tidigare men bra o passa på o köpa anra aktier med. Gillar dock när jag har ett jämt antal aktier så kanske köper några imorgon bara för att jag gillar de siffrorna mera
Citera
2023-06-08, 16:56
  #6476
Avstängd
TheGretaResets avatar
Shortade (via avanza cert) nasdaq idag. Det gick ju inte så bra (gick ur på eftermiddagen).

Trodde nog vi fått indikationer på att toppen nåtts. Men så var det inte.

Jag går in på morgonen och ut på eftermiddagen i princip varje dag nu. Läget känns konstigt. Vi borde ha vänt för länge sedan.
Citera
2023-06-08, 17:29
  #6477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Tror köpet som Speqta gjorde igår gjorde att aktiern gick upp så mycket. Kommer fortsätta köpa Speqta oavsett vad men när de går upp sådär hastigt så köper jag nog fler av mina andra aktier som får täcka upp lite o sen köper jag mera när speqta blir lite svalare.

Såhär mycket har min portfölj aldrig varit värd sedan tidigare men bra o passa på o köpa anra aktier med. Gillar dock när jag har ett jämt antal aktier så kanske köper några imorgon bara för att jag gillar de siffrorna mera

Ja, det var affären som var katalysator. Det var det som jag menade med frågan, om du hade insider…😊

Grattis! Det är roligt när det fungerar.
Citera
2023-06-09, 14:15
  #6478
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Ja, det var affären som var katalysator. Det var det som jag menade med frågan, om du hade insider…😊

Grattis! Det är roligt när det fungerar.


Tack men kommer göra min affär i april. Köper på mig nu , blev speqta och Cloetta idag till börsveckans slut.
Citera
2023-06-12, 12:23
  #6479
Medlem
Black.Panthers avatar
Det mesta är blått idag, köpte på mig humana o speqta.
Citera
2023-06-13, 09:22
  #6480
Medlem
Black.Panthers avatar
Blått, blått o blått på aktierna på morgonen. Få se om speqta kan gå ned igen efter det extra insatta mötet den 26 juni. Inte så kul o handla när det blir så dyrt. Köpte h&m o norweigan idag istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback