Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-10-28, 10:38
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Naturligtvis inte. Men vad jag menar PK, så har Liberty tagit bort många traditioner från F1 och infört flera nya - som tex att ha en DJ på prispallen.. Annars så har Liberty startat en kampanj för bögar inom motorsporten och startat programmet We Race as One.. Är alldelsen för mkt PK med Liberty i spetsen. Liberty/F1 borde vara försiktiga med att gå emot egna fansen i försök på att få nya fans.

Grejen med Grid Girls var egentligen en markandsföring för sponsorer. Men snabba bilar och lättklädda tjejer är en perfekt mix - på samma vis som att champagne på prispallen är en perfekt mix och tradition.

Jag förstår verkligen inte en enda kritik du lägger mot F1 i dagsläget. Det är i princip racing på konstgjord andning och F1 har just nu extremt stora problem med själva racingen. Men grid girls och lättklädda tjejer samt att det finns DJ är det stora problemet?

Ni är fan hjärndöda hela högen. Och nej, snabba bilar och lättklädda tjejer är inte en perfekt mix. Det är bara en riktigt fjantig mix som lyckligtvis tagits bort.
Citera
2020-10-28, 17:37
  #14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jag förstår verkligen inte en enda kritik du lägger mot F1 i dagsläget. Det är i princip racing på konstgjord andning och F1 har just nu extremt stora problem med själva racingen. Men grid girls och lättklädda tjejer samt att det finns DJ är det stora problemet?

Ni är fan hjärndöda hela högen. Och nej, snabba bilar och lättklädda tjejer är inte en perfekt mix. Det är bara en riktigt fjantig mix som lyckligtvis tagits bort.
Du kan vänligen förklara vad Liberty har gjort för att förbättra racingen i F1? Inte ett skit. Klovnarna i Liberty kan inte sporten och de förstår sig inte på motorsport. Liberty tar i bruk löjliga åtgärder i försök på att hitta nya fans, samtidigt som de går emot sin egen fansskara. Och detta är inte en smart taktik.

Liberty hade säkert passat som ägare för en musikfestival, men inte för F1.

Du är sannolikliigen inte F1-fan, och du kan säkerligen inte historien om F1/motorsport. Kort o gott
Citera
2020-10-28, 18:59
  #15
Medlem
Liberty är ute efter pengarna. resten skiter dom i
Citera
2020-10-28, 19:21
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du kan vänligen förklara vad Liberty har gjort för att förbättra racingen i F1? Inte ett skit. Klovnarna i Liberty kan inte sporten och de förstår sig inte på motorsport. Liberty tar i bruk löjliga åtgärder i försök på att hitta nya fans, samtidigt som de går emot sin egen fansskara. Och detta är inte en smart taktik.

Liberty hade säkert passat som ägare för en musikfestival, men inte för F1.

Du är sannolikliigen inte F1-fan, och du kan säkerligen inte historien om F1/motorsport. Kort o gott

Haha, jag har redan förklarat att det största problemet F1 har i dagsläget är racingpunkten. Det är ju inte längre racing. Konstgjord racing som lever på skitsystem.

Jag har inte sagt bu eller bä om vad de infört men om du seriöst tror att problemet med F1 kommer från Liberty så är du ju på allvar hjärndöd. Jag har tittat två decennier på F1 och kan dess historia relativt väl. Jag tycker fortfarande att det bästa som kunde hända var att ta bort tjejerna från F1. Rent nonsens. Men visst, du kan inte argumentera så jag är inte förvånad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback