2023-01-23, 15:31
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han kastar sten i glashuset,han e själv homie med en större terrorist vid namn Kadyrov

Ja det är mycket konstigt att han kan stå och posera med honom när han är känd.
Citera
2023-01-24, 07:01
Medlem
Askdammens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Nu lackar Chimaev på Paludan och att svenskarna låter honom bränna koranen obehindrat, på instagram.

Chimaev är helt omöjlig att relatera och sympatisera med.
Tur att hans fighter är jävligt underhållande, dock behöver han fixa vikten.
Citera
2023-01-24, 08:12
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askdammen
Chimaev är helt omöjlig att relatera och sympatisera med.
Tur att hans fighter är jävligt underhållande, dock behöver han fixa vikten.

Menar du att du har svårt för personligheten?
Citera
2023-01-24, 09:13
Medlem
Askdammens avatar
Citat:
Menar du att du har svårt för personligheten?

Ja exakt! "Kill everybody" och sedan muckar med folk hela tiden, det är en attityd som är jävligt jobbig. Mycket ortentugg. Plus att han missade vikten, som han skyllde på läkaren.. Läkarna säger alltid stopp till fighters som cuttar mycket vikt, skillnaden är att resten(dom flesta) cuttar vikten ändå, trots läkarens råd. Så det var bara en skitursäkt för att han inte klarade att cutta mer.

Sedan kan man vara mer förlåtande kring hans umgänge med Kadyrov eftersom han är exil-tjetjen. Dom har det fan inte lätt..

Värre är det med alla jävla amerikanare som åker ned och poserar. Rent av pinsamt och man borde bojkotta dessa fighters.
Citera
2023-01-24, 09:45
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ja exakt! "Kill everybody" och sedan muckar med folk hela tiden, det är en attityd som är jävligt jobbig. Mycket ortentugg. Plus att han missade vikten, som han skyllde på läkaren.. Läkarna säger alltid stopp till fighters som cuttar mycket vikt, skillnaden är att resten(dom flesta) cuttar vikten ändå, trots läkarens råd. Så det var bara en skitursäkt för att han inte klarade att cutta mer.

Sedan kan man vara mer förlåtande kring hans umgänge med Kadyrov eftersom han är exil-tjetjen. Dom har det fan inte lätt..

Värre är det med alla jävla amerikanare som åker ned och poserar. Rent av pinsamt och man borde bojkotta dessa fighters.

Ja, samtidigt så är det ju många som kör en perzona för underhållsvärdet, Colby tex. Jag har inte träffat Khamzat så har ingen aning om hur han är privat.

Viktmissen var fruktansvärt kass, kan inte för mitt liv förstå vad han höll på med.
Citera
2023-01-24, 10:21
Medlem
Askdammens avatar
Citat:
Ja, samtidigt så är det ju många som kör en perzona för underhållsvärdet, Colby tex. Jag har inte träffat Khamzat så har ingen aning om hur han är privat.

Viktmissen var fruktansvärt kass, kan inte för mitt liv förstå vad han höll på med.

Absolut, så är det ju! Colby är dock ljusår bättre eftersom han är så extrem men också rolig! Likt Chael Sonnen. Chimaev säger ju bara två fraser..
Jag vet inte, tappat lite respekt för honom helt enkelt.

Hur som helst ser jag alltid fram emot fighterna med honom, sjukt underhållande fighting style.
Senast redigerad av Askdammen 2023-01-24 kl. 10:24.
Citera
2023-01-24, 10:33
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Absolut, så är det ju! Colby är dock ljusår bättre eftersom han är så extrem men också rolig! Likt Chael Sonnen. Chimaev säger ju bara två fraser..
Jag vet inte, tappat lite respekt för honom helt enkelt.

Hur som helst ser jag alltid fram emot fighterna med honom, sjukt underhållande fighting style.

Inte bara underhållande, han är ju extremt bra på grappling, klarade matchen med Burns som är topp 3. Kan mycket väl bli så att han har ett bälte snart.
Citera
2023-01-24, 10:39
Medlem
Askdammens avatar
Citat:
Inte bara underhållande, han är ju extremt bra på grappling, klarade matchen med Burns som är topp 3. Kan mycket väl bli så att han har ett bälte snart.

Håller med, han är sanslöst bra! Jag undrar bara vad som händer om han möter Colby eller Usman och bränner tanken i första ronden utan success..

Han har bra chans att kamma hem bältet, jag tror också det.
Citera
2023-01-24, 11:22
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Håller med, han är sanslöst bra! Jag undrar bara vad som händer om han möter Colby eller Usman och bränner tanken i första ronden utan success..

Han har bra chans att kamma hem bältet, jag tror också det.

Han måste vara jävligt försiktig mot Colby, bränner han ut tanken så är han körd, Colby är känd för att kunna gå 5 ronder i hög paste utan problem.

Usman tror jag blir en enklare fight för Khamzat, typ som Burns, det kommer vara motstånd men Khamzats brottning kommer vara bättre samt så är han mycket längre än Usman.

Problemet är Colby, han är precis lika bra på brottning om inte bättre, samt har en oändlig kondition.
Citera
2023-02-01, 22:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:

privat är han galen, han e orten och real som fan. Han lever det han säger. Har haft polare som grapplat med han i Allstars och han har No mercy

Kul att det går bra för honom tror dock hans personlighet sticker i ögonen på jävligt många Svenskar.
Citera
2023-02-06, 13:04
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
privat är han galen, han e orten och real som fan. Han lever det han säger. Har haft polare som grapplat med han i Allstars och han har No mercy

Kul att det går bra för honom tror dock hans personlighet sticker i ögonen på jävligt många Svenskar.

Det tror jag med, personligen finner jag honom oerhört underhållande.
Citera
2023-02-12, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

Handlar väl mer om att hans värderingar inte klingar så bra i ett svensk samhälle.

Hur många svenskar tar en bild och hyllar mördare som Juha Valjakainen?

Kadyrov är en som mördar homosexuella mer eller mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in