Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-16, 00:12
  #1
Medlem
Crazefangs avatar
Jag börja min debut med tramadol runt år 2011 - 2013 och mådde så jävla bra det i 2 års tid.

Sen dess har jag gått den klassiska opiat trappan uppåt:

Tramadol
v
Subutex
v
Oxycontin
v
Oxycontin IV
v
Heroin

Men nu när jag försöker ta tramadol ibland så blir jag alltid så jäkla illamående att jag alltid vill spy, även på doser på 200mg. Tänkte kolla om det är någon här som upplever samma sak som mig? och om det är vanligt?
Citera
2020-07-16, 00:16
  #2
Medlem
Så har det blivit för mig med, trots att jag varit ifrån det i månader. Dock aldrig tagit heroin eller injicerat
Citera
2020-07-16, 00:21
  #3
Medlem
Crazefangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blasterdeluxe
Så har det blivit för mig med, trots att jag varit ifrån det i månader. Dock aldrig tagit heroin eller injicerat

Ja det är skumt jag har ingen aning om vad det kan bero på heller... Då jag älskade tramadol när jag börja.

Jag har varit ifrån det i flera år och ibland får 1 eller 2 (200isar någon gång) och det räcker med en sån och jag blir riktigt illamående, ligger i soffan och känner att jag kanske borde spy ut det så jag slipper må så dåligt, men jag rider ut det värsta i 2 timmar sen så börjar det lugna sig en aning.

Nu för tiden skulle jag aldrig ta det inte ens om jag blir bjuden gratis.
Citera
2020-07-16, 14:31
  #4
Medlem
RapLifes avatar
Känner igen mig. Ett fruktansvärt illamående samt stissig med huvudvärk. Tramadol är nog enda opioiden jag skulle tacka nej till idag och har tagit de flesta jag känner till på alla tänkbara intagssätt.
Citera
2020-07-19, 06:27
  #5
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazefang
Jag börja min debut med tramadol runt år 2011 - 2013 och mådde så jävla bra det i 2 års tid.

Sen dess har jag gått den klassiska opiat trappan uppåt:

Tramadol
v
Subutex
v
Oxycontin
v
Oxycontin IV
v
Heroin

Men nu när jag försöker ta tramadol ibland så blir jag alltid så jäkla illamående att jag alltid vill spy, även på doser på 200mg. Tänkte kolla om det är någon här som upplever samma sak som mig? och om det är vanligt?

Nae inte illamående, men det känns som jag tagit nått gift typ, som kroppen försöker bryta ner massa giftig svamp man fått i sig. Sub blir de liknande, fick hjärtklappning av det KONSTANT och migrän anfall, kunde inte häller äta. Fick byta till Metadon vilket ja lovat mig själv aldrig börja med igen men vafan hade ja för val. Men nu ska jag trappa ner den skiten också för jag är klar med opiater nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback