Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-12, 00:29
  #1
Avstängd
Xxxtentactions avatar
Jag tycker om nattklubben Berns extremt mycket, den håller hög nivå och hög standard. Sist jag var där hade de "The great Gatsby" temat, tycker det var tråkigt att jag inte kunde bara med min nuvarande brud dit.


Jag är lite full nu så ursäkta felstav.

Jag undrar, finns det en bättre nattklubb än Berns? Berns är min favorit och jag vill ta dit min sötnos!

https://www.youtube.com/watch?v=E5ONTXHS2mM
__________________
Senast redigerad av Xxxtentaction 2020-07-12 kl. 00:35.
2020-07-12, 00:31
  #2
Medlem
FiniteLifes avatar
Mycket negrer på Berns och mycket pack, därför dom kör med metalldetektorer och en jävla massa vakter...

Sen ligger det ju vid en park och massa skumma gränder, som gjort för att bli spöad av negrer, araber, dörrvakter osv osv

Väldigt otrevlig miljö!
INTE BRA ALLS.

Föreslår istället att du går ner till Cadier baren på Grand Hotel.
2020-07-12, 00:53
  #3
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Varför ska du ta din brud till en nattklubb? aldrig förstått det. Låter som ett shittest. Har någonsin ett förhållande blivit bättre för att man dragit sin brud till en nattklubb. Pumpa henne stenhårt i sängen ikväll. Du kan tacka mig om 5 år när hon inte har dumpat dig för du är en chode.
2020-07-12, 08:03
  #4
Moderator
Ancistruss avatar
Ej en fråga för Relationer och Samlevnad. Vänligen placera trådar om nattklubbar i (FB) Restauranger, barer och nattklubbar nästa gång.

Nu har TS tydligen redan varit ute varför det känns meningslöst att flytts tråden dit, så jag låser den istället.

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback