Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-19, 13:01
  #133
Medlem
DeeDoo2s avatar
Kan inte minnas att jag såg en enda neger på Fitness24/7 Hammarby Sjöstad. Men jag kanske bara har dåligt minne. Däremot på sommarrean på Adidas outlet på samma plats så flockades negrerna, måste varit minst 50 stycken i butiken. En stal min plånbok. Ja, annars är det relativt negerfritt i området. De åker väl in från förorten ibland för att parasitera på reorna i trakten.
__________________
Senast redigerad av DeeDoo2 2020-08-19 kl. 13:14.
Citera
2020-08-19, 13:05
  #134
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeeDoo2
Kan inte minnas att jag såg en enda neger på Fitness24/7 Hammarby Sjöstad. Men jag kanske bara har dåligt minne.

Men negrer är väl det minsta bekymret det är arabflockarna som man stör sig på.
Citera
2020-08-20, 00:07
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Du hade alltså inga källor till dina påståenden?

Suck...hur korkad är du? Du fattar inte att det strider mot diskrimineringslagen att neka någon pga. etniskt ursprung eller trosuppfattning? Men ok, citerar lite från olika judiska boendes hemsidor...som jag hittade med hjälp av Google.

Hem 1
Personalen är mångspråkig, eftersom de boende är det. Maten som serveras är koscher och boendet följer det judiska året, med firande av judiska högtider och traditioner. På fredagarna firas den judiska sabbaten.
Äldreboendet är öppet för alla och här bor flera ickejudar, även om majoriteten är judar.

Hem 2
Här erbjuder vi vård och omsorg åt pensionärer i en vacker miljö med kulturell och religiös prägel. Hemmet är främst avsett för personer med anknytning till den Judiska församlingen i Göteborg men är öppet för alla oavsett trosuppfattning.

Hem 3
Judiska Hemmet erbjuder en trygg ålderdom med kvalificerad vård och omsorg präglad av judiska seder och traditioner, det gör att framför allt personer av judisk börd kan känna sig hemma.

Inget boende har regler som säger att man ska vara jude. För även om de skulle vilja får de inte ha något sådant krav enligt lag. Sedan i praktiken kanske få icke judar söker sig till ett boende med judiskt profil men det är en annan femma.
Citera
2020-08-20, 00:35
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tritonus2
Jag tränar på SATS, och är ofta på Odenplan. Där tränar många svarta och araber.
För övrigt har jag ett liv där jag i stort slipper konfronteras med pågående rasutbyte. För att hålla humöret och träningsviljan uppe skulle jag vilja hitta ett gym med så liten andel utomeuropeiska främlingar som möjligt.
Därför skulle jag vilja ha tips på gym i Sthlm.
Övrigt kriterie är välutrustat. Gärna en HaqSquat.

1. Gym inom SATS
2. Övriga gym

Vill ni lista gym som har extra många invandrare, så att jag vet vad jag ska undvika får ni gärna göra det också.

Med vänlig hälsning, T

anledningen till att negrar och muslimer kommer til lsats är för att offetlig sektor gett dem pengarna, eller skattebetalarna gett dem pengarna såatt de kan känna sig smarta. man ska undvika en muslims, svarting, polack, bukagar, rommän, fransman, latinamerikan och muslim som pesten. boykotta alla ställen som ytar in dessa varelser.
Citera
2020-08-20, 00:37
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeeDoo2
Kan inte minnas att jag såg en enda neger på Fitness24/7 Hammarby Sjöstad. Men jag kanske bara har dåligt minne. Däremot på sommarrean på Adidas outlet på samma plats så flockades negrerna, måste varit minst 50 stycken i butiken. En stal min plånbok. Ja, annars är det relativt negerfritt i området. De åker väl in från förorten ibland för att parasitera på reorna i trakten.

när man har horder med negrar och muslimer vet man att där finns cokså corona
Citera
2020-08-20, 00:39
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
"Gated gym" . Man får väl sätta upp stränga uppföranderegler och direkt utesluta alla som bryter mot dem. Typ såna som gapar och är högljudda eller på annat sätt stör.

eller som släpper in hela släkten på samma kort eller sm öppnar kranen och låter vattnet forsa med full kraft i timmar.
Citera
2020-08-20, 00:43
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Tränar på samma gym som TS och jag brukar gå dit för att skratta gott åt alla araber med små kukar som desperat går runt och raggar på samtliga kvinnor. Sedan står dom i omklädningsrummet och gnäller på att den och den tjejen är dryg osv.

När dom söker kontakt eller konfrontation med mig så brukar jag bara rynka demonstrativt på näsan.

Efter kl 18 finns det inte många som besitter högskolepoäng i det gymmet. Jag tycker dock bara att det är som en komedi och därför kan jag inte sluta gå dit ibland.

muslimer och negrar är sådana med låg intelligens, det finns de som ha fuskat till sig högskolepoäng. de finns speciellt på markndsföringsutbildningar. ska bli "säljare" eller något annat meningslöst som man kan ordna utan att ens anstränga sig.
Citera
2020-08-29, 10:09
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aadde81
Suck...hur korkad är du? Du fattar inte att det strider mot diskrimineringslagen att neka någon pga. etniskt ursprung eller trosuppfattning? Men ok, citerar lite från olika judiska boendes hemsidor...som jag hittade med hjälp av Google.

Hem 1
Personalen är mångspråkig, eftersom de boende är det. Maten som serveras är koscher och boendet följer det judiska året, med firande av judiska högtider och traditioner. På fredagarna firas den judiska sabbaten.
Äldreboendet är öppet för alla och här bor flera ickejudar, även om majoriteten är judar.

Hem 2
Här erbjuder vi vård och omsorg åt pensionärer i en vacker miljö med kulturell och religiös prägel. Hemmet är främst avsett för personer med anknytning till den Judiska församlingen i Göteborg men är öppet för alla oavsett trosuppfattning.

Hem 3
Judiska Hemmet erbjuder en trygg ålderdom med kvalificerad vård och omsorg präglad av judiska seder och traditioner, det gör att framför allt personer av judisk börd kan känna sig hemma.

Inget boende har regler som säger att man ska vara jude. För även om de skulle vilja får de inte ha något sådant krav enligt lag. Sedan i praktiken kanske få icke judar söker sig till ett boende med judiskt profil men det är en annan femma.

Kan nog ligga något i vad du säger men om det blir för populärt gissar jag att köreglerna kommer tillämpas på ett kreativt sätt.

Men sedan finns ju också viss lagstiftning kring etniska minoriteters rätt att utöva sin egen kultur så jag tror inte det är riktigt så enkelt som du verkar tro. Så länge mest "rätt etnicitet" söker sig dit kan det förefalla öppet för allmänheten men det finns nog en plan B utifall. Jämför t.ex. med samernas exklusiva rätt till rennäring. Ett exempel som visar att det visst går att utesluta andra etniciteter och ha exklusiv egen verksamhet om man tillhör en minoritet. Motsatsen är nog svårare, det är då diskrimineringslagarna börjar tillämpas i praktiken.
Citera
2020-08-29, 14:22
  #141
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Om ni har sådana här smultronställen som är babbefria, berätta aldrig för någon som ni inte vet om ni kan lita på och skriv aldrig ut det t.ex. här.

Om ni gör det så kommer vänstervarelserna se till att den platsen får ta del av blattekaoskorruptionen.

Samma sak gäller alla andra inrättningar samt badstränder och annat.

Dock om det bara är vänstervarelser på en sån plats då bör ni göra det populärt bland babbarna, en sån plats är t.ex. Hornsbergsstrand, en massa vänstervarelser som flyttade dit och trodde de skulle få ha en oas av svenskhet, men istället blev det ett babbekaos.
Citera
2020-08-29, 14:44
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Kan nog ligga något i vad du säger men om det blir för populärt gissar jag att köreglerna kommer tillämpas på ett kreativt sätt.

Men sedan finns ju också viss lagstiftning kring etniska minoriteters rätt att utöva sin egen kultur så jag tror inte det är riktigt så enkelt som du verkar tro. Så länge mest "rätt etnicitet" söker sig dit kan det förefalla öppet för allmänheten men det finns nog en plan B utifall. Jämför t.ex. med samernas exklusiva rätt till rennäring. Ett exempel som visar att det visst går att utesluta andra etniciteter och ha exklusiv egen verksamhet om man tillhör en minoritet. Motsatsen är nog svårare, det är då diskrimineringslagarna börjar tillämpas i praktiken.

Som allt annat, sköter man det bara snyggt så är det bara att köra på. Som krogarna med deras "gästlistor" eller gymmet MasterTraining där man endast får tillträde efter rekommendation av befintliga medlemmar.

Samerna är ett eget kapitel som har rättigheter i Sverige som inga andra har pga. deras status som ursprungsbefolkning.
Citera
2020-08-29, 15:53
  #143
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadde81
Som allt annat, sköter man det bara snyggt så är det bara att köra på. Som krogarna med deras "gästlistor" eller gymmet MasterTraining där man endast får tillträde efter rekommendation av befintliga medlemmar.

Samerna är ett eget kapitel som har rättigheter i Sverige som inga andra har pga. deras status som ursprungsbefolkning.

Men givetvis ska det vara fritt att få porta vem man vill utan att man ska behöva hålla på med sånt här symgande. Diskrimineringslagarna är pajas.
Vill man ha ett disko för bara svenskar så ska man få ha det, vill man bara har ryssar så får man det, vill man ha arabiskt vattenpipskafé så ska det vara ok.

Denna fråga borde det folkomröstas om. Tror majoriteten är ok med att alla ska få diskriminera fritt utan att ens behöva förklara sig och utan att någon äcklig hornalist ska komma och trakassera folk för att de vill hålla sig till sin egna grupp. Jävla förmynderi och kaosskapande skit det här med att alla mongon ska blandas. Folk är grymma på att separera sig som de vill, låt då folk göra det. Typiskt sossar hela grejen "Nej får inte diskriminera, nej ni får inte köpa 300grams chipspåsar, nej ni får inte A, B eller C"
en massa fula mobbade häxtanter och trollgubbar som vill ha makt över folk för att tvinga de hålla med sin smuts och tro att de är balla för det

Vi ska kunna ha invandrarfria gym helt enkelt, men som sagt går inte med denna idiotiska lagstiftning som om vi fick rösta om det skulle försvinna åt helvete där den hör hemma.
Citera
2021-04-20, 00:36
  #144
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Lite OT men på Cykelvasan där det är 14000 deltagare ser du inte en enda neger eller sandmänniska, helt underbar känsla faktiskt.

Sveriges padel-hallar är också helvita zoner med härlig stämning.

Förhållandevis dyrt och en ganska avancerad poängberäkning gör att "utsatta grupper" inte lockas till spel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback