Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-11, 11:34
  #13
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Stod så på väggen sprayat.
Har inte det framgått?
Ja, jag läste inlägget och att det är klotter som avses. Islam är ett hot mot vårat land och du verkar förvånad att någon skriver klartext om vad som importeras. Ingen är förvånad när muslimer sprayar hakkors på judiska tempel.
Citera
2020-07-11, 12:52
  #14
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Det är rödingar som genomför provokationer.

Jäpp! Nästan alltid false flag! Men så länge det de skriver är sant så är det väl inget att brusa upp över!

Skriv: "Här inne äter vi bara fläskkött" istället och det hade varit direkt lögnaktigt!
Citera
2020-07-11, 13:04
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jäpp! Nästan alltid false flag! Men så länge det de skriver är sant så är det väl inget att brusa upp över!

Skriv: "Här inne äter vi bara fläskkött" istället och det hade varit direkt lögnaktigt!
Det påminner mig om en historia jag hörde för en sådär 10 år sedan, en skojfrisk gosse hade släppt
in en griskulting i mosken här i Malmö, jag avfärdade det som en vandringssägen, några år senare
var jag hemma hos en kompis och vi satt och förfestade, samtalet kom in på vandringssägner och jag
nämnde grisen och min vän sa att det hade hänt och jag tänkte nu kommer det andra- och tredjehands
bevis, men min kompis pekade på en av personerna i rummet och sa det var han som gjorde det vilket
denna person höll med om.
Citera
2020-07-11, 18:47
  #16
Medlem
maxorrs avatar
Bra att dom är tydliga att annonsera vad deras planer är direkt dom klivit av planet in i Sverige eller båten.. Ivf så kan det va svenskar som gjort detta ochså men iom dom inte målat över texten sinom tid så måste de i boendet i hemmet instämma nickandes att det ligger till så... är min uppskattning

Vilket flyktingnäste avser det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback