Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-02-25, 16:01
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FieryBird
Skämt åsido, jag skulle inte bli förvånad alls om man avser åstadkomma detta genom vaccin mot covid som bara "råkar" göra folk sterila eller dylikt.
Det tar allt lite längre tid än till 2025 att drastiskt minska befolkningen även om man minskar fertiliteten.
Citat:
Det är ju även rätt intressant att det enbart verkar vara västerländska länder som drastiskt minskar. Vad har de länderna gemensamt mer än att de styrs av ZOG?
Har du tittat på befolkningsprognoser för Kina?
Citera
2021-02-25, 16:21
  #26
Medlem
FieryBirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det tar allt lite längre tid än till 2025 att drastiskt minska befolkningen även om man minskar fertiliteten.

Har du tittat på befolkningsprognoser för Kina?
Ja, det kanske är sterilitet kombinerat med grillning via 5G-nätet som gör susen.

Enligt Deagels prognos så kommer Kinas befolkning minska med 2%.

Här finns en färgkodad världskarta över den förväntade utvecklingen.
Om det nu inte är importerade svartingar som förväntas gå åt så kanske det ligger en hel del i konspirationsteorierna om ett vitt folkmord trots allt..
__________________
Senast redigerad av FieryBird 2021-02-25 kl. 16:24.
Citera
2021-02-25, 17:27
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FieryBird
Enligt Deagels prognos så kommer Kinas befolkning minska med 2%.
Förvisso handlar tråden om Deagel, men jag tänkte mig lite mer seriösa studier.
Citera
2022-10-06, 23:29
  #28
Medlem
Jag lyfter tråden än en gång, just för att jag tycker den är lika aktuell som när jag startade den. Däremot, vet jag inte om detta är rätt forumsdel längre med tanke på de spekulationer jag har haft.

Först covid och lockdowns, nu inflation samt "matbrist" och "elbrist" och kanske ett stundande världskrig mellan NATO och Ryssland? Eller kommer folk göra uppror som leder till inbördeskrig här och var? Alternativ en mash-up av allt?
Siffrorna visade på kraftigt minskad befolkning för alla de som är allierade med USA.


Helst av allt hoppas jag ju att det är ett jippo om än väldigt osmakligt sådant!
Citera
2022-10-08, 04:44
  #29
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumo
Jag lyfter tråden än en gång, just för att jag tycker den är lika aktuell som när jag startade den. Däremot, vet jag inte om detta är rätt forumsdel längre med tanke på de spekulationer jag har haft.

Först covid och lockdowns, nu inflation samt "matbrist" och "elbrist" och kanske ett stundande världskrig mellan NATO och Ryssland? Eller kommer folk göra uppror som leder till inbördeskrig här och var? Alternativ en mash-up av allt?
Siffrorna visade på kraftigt minskad befolkning för alla de som är allierade med USA.


Helst av allt hoppas jag ju att det är ett jippo om än väldigt osmakligt sådant!

Det är iaf inte (liksom) 100% ett jippo, nej. Du måste förstå att FN är med på sådana planer - Att FN är ANTIVÄST!! Och, i andra hand, antivitt också. Men primärt antiväst. Dom har en sorts neomarxistisk ideologi, och dom tycker att väst har skuld i allt som är fel, och är dom som användar alla resurser osv. osv.... Det är det som ligger bakom! Fast jag vet inte om Deagels prognoser är korrekta ändå, men det skulle inte förvåna mig...
Citera
2022-10-30, 04:49
  #30
Medlem
Jag brukar lyssna på Peak Prosperity podcast. Han har i de senaste avsnitten förklarat peak oil och det orealistiska med att försöka ersätta fossila bränslen med förnybara samt det orealistiska att att få fram de mängder metaller och mineraler som också skulle krävas. Om han har rätt, vilket jag tror, kan det då vara så att världens ledare trots allt bestämt sig för att på olika sätt (bla. Covid, svält och krig) minska jordens befolkning?

2021 stod förnybar energi + kärnkraft bara för 18% av energikällorna, resten var olja, kol och naturgas!
https://ourworldindata.org/energy-mi...onizing-energy

Att politikerna får oss att tro att vi kan rädda planeten genom att köra elbil verkar med andra ord vara ett stort skämt!
Citera
2022-10-30, 14:07
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det tar allt lite längre tid än till 2025 att drastiskt minska befolkningen även om man minskar fertiliteten.

Har du tittat på befolkningsprognoser för Kina?

Det kanske är Covid sprutorna som har en timer, poff så dör alla som tagit sprutorna, i olika hjärtfel och blodproppar.
Citera
2022-10-31, 07:07
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lumo
Jag lyfter tråden än en gång, just för att jag tycker den är lika aktuell som när jag startade den. Däremot, vet jag inte om detta är rätt forumsdel längre med tanke på de spekulationer jag har haft.

Först covid och lockdowns, nu inflation samt "matbrist" och "elbrist" och kanske ett stundande världskrig mellan NATO och Ryssland? Eller kommer folk göra uppror som leder till inbördeskrig här och var? Alternativ en mash-up av allt?
Siffrorna visade på kraftigt minskad befolkning för alla de som är allierade med USA.


Helst av allt hoppas jag ju att det är ett jippo om än väldigt osmakligt sådant!


Du menar att nativiteten är så väldigt hög i Ryssland?

https://intellinews.com/russian-fert...essure-243191/
Citera
2022-11-01, 21:04
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Du menar att nativiteten är så väldigt hög i Ryssland?

https://intellinews.com/russian-fert...essure-243191/

Har du läst bad tråden handlar om? Det Deagle pekat på var att flera miljoner människor kommer då i flera västländer framförallt, till år 2025.
Det du hänvisar till är en annan typ utav beräkning de har gjort. Och enligt Deagle kommer populationen inte minska med flera miljoner i Ryssland till 2025.

(Att fertiliteten är problematiskt gäller inte bara ryssarna- men kan ha att göra med Tjernobylutsläppen att göra vilket påverkat även många kvinnor hormonellt i Sverige- men sådant hör inte till här,vi pratar om Deagles prognos)
Citera
2022-11-01, 21:07
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Det är iaf inte (liksom) 100% ett jippo, nej. Du måste förstå att FN är med på sådana planer - Att FN är ANTIVÄST!! Och, i andra hand, antivitt också. Men primärt antiväst. Dom har en sorts neomarxistisk ideologi, och dom tycker att väst har skuld i allt som är fel, och är dom som användar alla resurser osv. osv.... Det är det som ligger bakom! Fast jag vet inte om Deagels prognoser är korrekta ändå, men det skulle inte förvåna mig...

Det förvånar mig självklart inte heller. Men varför skulle FN vara antiväst? Jag undrar vilka teorier du grundar det i, då jag ser lite annorlunda på deras framförande.
Citera
2022-11-01, 21:10
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabbe2
Jag brukar lyssna på Peak Prosperity podcast. Han har i de senaste avsnitten förklarat peak oil och det orealistiska med att försöka ersätta fossila bränslen med förnybara samt det orealistiska att att få fram de mängder metaller och mineraler som också skulle krävas. Om han har rätt, vilket jag tror, kan det då vara så att världens ledare trots allt bestämt sig för att på olika sätt (bla. Covid, svält och krig) minska jordens befolkning?

2021 stod förnybar energi + kärnkraft bara för 18% av energikällorna, resten var olja, kol och naturgas!
https://ourworldindata.org/energy-mi...onizing-energy

Att politikerna får oss att tro att vi kan rädda planeten genom att köra elbil verkar med andra ord vara ett stort skämt!

Intressant, ska ta och lyssna på detta framöver. Tack för tips!

Ja detta med naturen och uppvärmning tror jag har mer med cykler att göra, och möjligtvis med de vandrande polerna. För det mesta har jorden varit en varmare plats, överallt men det kan inte forskare förklara varför.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback