• 1
  • 2
2020-07-09, 09:33
Medlem
Hallsakaefts avatar
Ja ni som tvingats till nykterhet nu, tar ni tillfället i akt och slutar ta grejer?

eller super ni istället eller tar ni till riktigt farliga grejer som elektronikspray ?
Citera
2020-07-09, 10:17
Medlem
uh-huhs avatar
Systembolaget är alltid öppet
Sedan finns det alltid droger på nätet
Citera
2020-07-09, 10:20
Medlem
Hackenbush55s avatar
Varför vill man gå omkring drogad hela tiden? Ta tillfället i akt och lev normalt utan droger.
Citera
2020-07-09, 10:23
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Här blir det pilsner i vanlig ordning. Drogerna lade jag på hyllan för flera år sedan och inte pga dålig tillgång utan att knark är bajs och allt runt omkring skiten.
Citera
2020-07-09, 10:44
Medlem
La ner rökat men inte pga corona utan torkan som började i november som dessutom gjorde alla till judar som fortfarande har ibland
Citera
2020-07-09, 10:49
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Drogrehabilitering --> Övriga droger
/Moderator
Citera
2020-07-09, 11:06
Medlem
goin-xxxls avatar
La ner mitt tunga blandmissbruk inte pga coronan utan för att myntet har.2 sidor..
Antingen är du en svag individ slav under en substans eller så ser du till o bli hög på livet istället.

Kul i.början,.inte så kul när du jagar för att bli frisk.

Blir lite thc vape,svamp o lsd samt bira för att sätta färg på livet.. det enda jag klassar som droger utav dom är isf ölen och eventuellt LSDn.pga att det äe labbgjort.
Citera
2020-07-09, 11:15
Medlem
Varubrist pga Corona? Gränserna har ju öppnats, flödar ju

Var tror ni internetvarorna kommer ifrån då? Same place

Det finns så sjukt mycket droger att det har aldrig varit torka i din stad det kan jag lova.. precis som de som nyligen blev tagna med 388kg hasch och ni säger att det inte finns nå... möjligtvis i lilla lilla småstaden där alla känner varandra där är det mycke torka.
Senast redigerad av Datten123 2020-07-09 kl. 11:21.
Citera
2020-07-09, 13:41
Medlem
Jag tog tillfället i akt i alla fall. Kommer från en norrländsk medelstor stad. R kostar haschet nu 200 kr g och då är jag hellre utan. Det började bli riktigt illa runt april unna. Det gick det ändå att få tag i om man letade. För mig ledde det till rc marknaden och Spice istället för hederligt cb. Efter 1.5 månad var jag mer slut i kropp och knopp än efter en rejäl bensosväng. Amfetamin och piller verkar det dock vara någorlunda gott om främst benso och sub. Suben kommer ju som vanligt ut på gatan då alla laro mottagningar nästan är snällare att ge take off nu i corona tider. Bensot har visserligen blitt lite dyrare en tillgången finna. Verkar vara röka som bristen på produkt finns. Jag passade på att åka på behandlingshem och sista 5 dagarna har det kommit 6 st nya klienter så nog verkar det som att många tar tillfället i akt. Jag ångrar mig inte ens sekund för så som det var sista 2 månader a innan jag åkte hit. Folk som aldrig annars beställer från nätet satt plötsligt och puffade på Spice. Men jag som går laro märkte son jag skrev att mottagningen där jag går var betydligt snällare med take away än i normalfallet. Många motagni gar ligger på eller i anslutning till sjukhus och att man ska behöva utsätta sig för smitta dagligen är värre än om någon nu röker en holk eller äter 2 benso.
Citera
2020-07-09, 14:45
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datten123
Varubrist pga Corona? Gränserna har ju öppnats, flödar ju

Var tror ni internetvarorna kommer ifrån då? Same place

Det finns så sjukt mycket droger att det har aldrig varit torka i din stad det kan jag lova.. precis som de som nyligen blev tagna med 388kg hasch och ni säger att det inte finns nå... möjligtvis i lilla lilla småstaden där alla känner varandra där är det mycke torka.

Det kommer snart bli både dyrare och svårare med droginköp.
Den organiserade brottsligheten måste omstrukturera det mesta, nu efter att EncroChat hackades....visst, det finns andra krypteringstelefoner på marknaden, men jag tror det kommer ta sin lilla tid.
Citat:
Between 90 and 100 percent of EncroChat clients were linked to organised crime, according judicial sources, with between 50,000 to 60,000 of the phones in circulation[...]Britain said it had arrested 746 people as a result of the operation in what it called a "massive breakthrough" against organised crime, while the Netherlands held more than 100 people and there were arrests in Norway, Spain, and Sweden.Dutch police had busted 19 meth labs, seized 10 tonnes of cocaine and thousands of kilos of crystal meth and arrested more than 100 people, Kraag said
[...]
.
...och fler arrestering kommer det bli. Polisen har lärt sig oerhört mycket under dessa 2,5 månader som de haft tillgång till meddelande från alla som betyder något i den organiserad kriminella sfären
Senast redigerad av PeaceOnEarth 2020-07-09 kl. 14:50.
Citera
2020-07-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Det kommer snart bli både dyrare och svårare med droginköp.
Den organiserade brottsligheten måste omstrukturera det mesta, nu efter att EncroChat hackades....visst, det finns andra krypteringstelefoner på marknaden, men jag tror det kommer ta sin lilla tid.

...och fler arrestering kommer det bli. Polisen har lärt sig oerhört mycket under dessa 2,5 månader som de haft tillgång till meddelande från alla som betyder något i den organiserad kriminella sfären
Snart har alla Walkie talkies haha.. finns mycket polisen inte kommer åt dock...
Citera
2020-07-09, 19:11
Medlem
Kickexs avatar
Väntetid dör man inte utav.
Trots att det är tråkigt se.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto