Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-08, 22:29
  #1
Medlem
Hej

Min fru fick nyss ett skumt meddelande via instagram från en ytlig bekant. Jag känner inte denne person alls
Varningsklockarna ringer på en gång vid sånna här meddelanden, men vad kan det vara för produkt som denne skall försöka pracka på oss? Känns sättet igen?

Citat:
Hej ****! Det ser ut som att ni mår väl och era små har världens bästa föräldrar .
Jag skulle så gärna vilja visa dig och Niclas en grej jag har sprungit på som gjort att jag kunnat lämna min sjukskrivning, återfått min energi och att vi i familjen i princip aldrig är sjuka längre. Jag är i **** en sväng precis nu och avlastar syrran lite som väntar barn nummer 2, men kan vi ses senare i veckan som kommer? Runt **e, **e någonstans. Är det fint väder kan vi ses kvällstid om det underlättar.
Prata med Niclas och hör av dig!
Kram 🌸

/Niclas
Citera
2020-07-08, 22:36
  #2
Medlem
eterisk olja
helande kristaller
Citera
2020-07-08, 22:38
  #3
Medlem
EttKiloKapriss avatar
Kombinationen av ytlig bekant, en mirakelgrej som botat alla problem och som inte förklaras vidare eller nämns vid namn får mig att misstänka ett MLM/pyramidspel med något i stil med kolloidalt silver.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback