2020-09-11, 20:04
Medlem
Hittade 32 fina exemplar i Göteborg nu på eftermiddagen, hoppas det blir lite kyla så dom kan börja ploppa upp i mängder.
2020-09-12, 11:56
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holidajva
Något fynd i Linköpingtrakterna ännu? Var ute idag ett par timmar men hade inte turen på min sida
Har ett ställe utanför åtvidaberg i Falerum som alltid levererat varje år, är också från linköping och kan rita en karta sen om jag orkar
2020-09-12, 13:12
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Hittar inget här hos mig ännu i norra Skåne. Försöker i helgen igen, någon som fått napp?
Samma här, NV Skåne men inget än så länge. Tror att det är för varmt och enligt meteorologerna ska det bli varmare nästa vecka. Vi får nog vänta lite till .
2020-09-12, 13:23
Medlem
LeXeLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Samma här, NV Skåne men inget än så länge. Tror att det är för varmt och enligt meteorologerna ska det bli varmare nästa vecka. Vi får nog vänta lite till .

Jag har hittat i södra Skåne. Leta i hagar med mycket fukt och skugga. Hittade i en del av en hage där det är skuggigt majoriteten av dagen.

Kan också rekommendera hagar nära strömmande vatten. Blir ofta kallare runt dessa.

Här är bilder.

https://anonfiles.com/Jdd1w7U1o6/289...739F70C2C_jpeg

https://anonfiles.com/1bebw7U9od/697...695349720_jpeg

https://anonfiles.com/Jbe9w0Ueod/943...73ADB3F8C_jpeg
Senast redigerad av LeXeL 2020-09-12 kl. 13:47. Anledning: Lägger till bild
2020-09-12, 13:30
Medlem
Någon som vet nå bra ställen i mitten av dalarna ?
2020-09-12, 17:24
Medlem
God eftermiddag!

Vi har varit ute (Stockholm) idag i regnet helt utan resultat. Jag ser inte så många Stockholmare som postar här - är det någon som vet om dom kommit ännu?

Och en annan fråga som är lite OT kanske - men hur är det med kohagar, får man vandra runt i dom fritt? Eller strider det mot någon bestämmelse? Bra att veta om någon skulle komma och bråka.

Och sen den pinsammaste frågan - kossor är väl inte farliga? Dom råmade lite på oss idag och som idiotiska nollåttor visste vi inte om vi skulle blir oroliga. Det var helt vanliga kossor vad vi kunde se, såg inte ut att vara attacktränade eller något sådant.
2020-09-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitrot
God eftermiddag!

Vi har varit ute (Stockholm) idag i regnet helt utan resultat. Jag ser inte så många Stockholmare som postar här - är det någon som vet om dom kommit ännu?

Och en annan fråga som är lite OT kanske - men hur är det med kohagar, får man vandra runt i dom fritt? Eller strider det mot någon bestämmelse? Bra att veta om någon skulle komma och bråka.

Och sen den pinsammaste frågan - kossor är väl inte farliga? Dom råmade lite på oss idag och som idiotiska nollåttor visste vi inte om vi skulle blir oroliga. Det var helt vanliga kossor vad vi kunde se, såg inte ut att vara attacktränade eller något sådant.

Hittat 10st små i en tuva men ingenting annat än tror det kan börja komma mer om några dagar

Du får gå i hagar men kanske inte smart ifall det ligger hus i närheten då de kan bli nyfikna på vad ni gör. Kossor är inte farliga men tjurar kan vara det.
2020-09-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZmOwZ
Hittade 32 fina exemplar i Göteborg nu på eftermiddagen, hoppas det blir lite kyla så dom kan börja ploppa upp i mängder.

Hittade 14 till i Göteborg idag. Ska bli kyligare nu i veckan så det är på gång gubbs. Dom 46 jag har nu ska i denna stund klippas ner, läggas i vatten, om 40 min smuttar jag på första shroom téet för denna säsongen, väldigt mild dos men kör med citron tek så hoppas det blir lite visuellt iallafall 😬🤞
2020-09-12, 18:47
Medlem
I Norrbotten går det bra plockat över 220st på 2 timmar i en liten hage 1 av 4 ställen sesöngen är bra och de var skit många små ställen så sesången är defentivt igång dom små liven har börjat ploppa upp som aldrig förr där gud har då varit på min sida detta år och för att tillägga är detta också mitt andra år så är fruktansvärt glad eller ja plockade typ 30 40st förra året så räkte till en tripp till Bahamas 😎
Senast redigerad av Shrooms4life 2020-09-12 kl. 18:49. Anledning: Glömde skriva text
2020-09-12, 19:00
Medlem
https://ibb.co/txhxXvh

Rätt? Fel?
Är skeptisk.
2020-09-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmonautn
https://ibb.co/txhxXvh

Rätt? Fel?
Är skeptisk.

Fel tyvärr
2020-09-12, 19:56
Medlem
Ajss avatar
Det har kommit igång i västernorrland iallafall, hittade 250 st /61g färskvikt på knappt en timme med sambon blir nog en mysig kväll
Nu får de gärna regna några dagar o bli sol lagomt till mitten av veckan så man kan skörda igen. ^^
Senast redigerad av Ajs 2020-09-12 kl. 20:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in