Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-07, 22:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hirntod
Bara för att man har en tråd behöver ju saker inte vara sant, eller har jag fel? Ja jag kan knipa om du antingen kan lägga fram bevis för det du skriver eller slutar sitta och hitta på saker och sitta och låtsas att det är sant
Snacka om starta tjafs av ingentong alls!

Hoppas på en trevlig kvällsjälv är jag i farten med vinflaskan men resultatet tar vinästa gång

Aloha!
Citera
2020-07-07, 22:12
  #14
Medlem
[quote=hirntod|72187261]
Nää folk kom med påståenden [quote=hirntod|72187261]Bara för att man har en tråd behöver ju saker inte vara sant, eller har jag fel? Ja slutet av tråden summerar vem brottet i fråga handlade om samt vilka som var inblandade (inga alls) vilket visar på tystnad under rättegång (ingen biggie) sen kom en historia om vad jag gick på osv jag e ingen storspelare men tillräckligt för att fucka upp flera framtida möjligheter (vilka jag pga rådande omständigheter inte har möjlighet att ta) av okända skäl. Och få en tråd om min framfart. Sen är jag full nu så tack för mig OCH Adjeu
Citera
2020-07-07, 22:31
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Hände det samtidigt som ditt ringa narkotikabrott? Tog du straff föreläggande angående narkotikan? Känns inte som prioriterat att dra dig till rätten för våldsamt motstånd enbart..
Ja jag somnade på rese och blev lobad
Citera
2020-07-07, 22:41
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Ja jag somnade på rese och blev lobad

Det läggs troligen ner, annars borde du fått straff föreläggande angående det andra också.. 6000 låter mycket för ett ringa om du nolltaxerar dessutom.. 30*50 dagsböter plus cirka 1800 för analys av urin brukar vara standard för fattiga..
Citera
2020-07-07, 23:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Det läggs troligen ner, annars borde du fått straff föreläggande angående det andra också.. 6000 låter mycket för ett ringa om du nolltaxerar dessutom.. 30*50 dagsböter plus cirka 1800 för analys av urin brukar vara standard för fattiga..
Dom gav mig 9000 först men jag ringde o klagade så dom sänkte...
Citera
2020-07-08, 18:17
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Dom gav mig 9000 först men jag ringde o klagade så dom sänkte...

Jävlar det var saftigt 😀
Citera
2020-07-08, 19:51
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Jävlar det var saftigt 😀
Som fan. Dom vet ju mig sen tidigare kan ha nåt med det o göra. Erkände tillomed de hade ju tagit mig på bar gärning så men vad ni än gör därute kids prata aldrig 😄
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback