Citat:
Ursprungligen postat av
GoatPunk
Snacka om att läsa mellan raderna. Vem har förbjudit henne att säga som hon gjorde påstår du?
Om produktionsbolaget väljer att inte visa en del av sitt eget program är det deras val.
I mitt inlägg kritiserar jag de som köpte in serien för att visas i Sverige, som tycker att detta uttalande inte är passande, så det avsnittet plockas väck, de censurerar det. Åsiktstaket är högre i Danmark, men för sveriges tittare blev uttalandet för mycket så det censureras, det framgick väl tydligt i mitt förra inlägg !
Och du har fel när du skriver "Om produktionsbolaget väljer att inte visa en del av sitt eget program är det deras val". Det är en rätt oskyldig kommentar av en ung tjej som inte släpps igenom. Var tycker du gränsen ska dras i ett program som Paradise hotel. De festar på rätt hårt, lever ett dekadent liv med sex, svek och ett och annat felsteg. Det är liksom programidén. Så ja, den kommentaren skulle fått passera !
I Danmark blev det ingen diskussion, inte heller i Norge...Men sen kom avsnittet till Sverige !
Eller, nä just det, det kom aldrig till Sverige för det innehöll en kommentar som inte var tillåten.