Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-09, 11:13
  #169
Medlem
PavlovsHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobarj3
Känner mig riktigt korkad här men fattar fortfarande inte, vet inte om det är att det är så många namn som har florerat som gör det rörigt.

Hoppas verkligen det inte stämmer med fängelsestraffet på 6 år. Killen har fan flow och bättre än de flesta av dagens rappare.

A.L är min gissning, är jag rätt ute?

Tyvärr stämmer det. I domen kan man läsa om hur han får in pengar ifrån Spotify och även historien med Hermano. Minns inte helt, men händelsen med Hermano när han blev tagen var starten för polisens utredning. Sen tog det väl något år innan Kenta och flera blev tagna.

Kentas förnamn börjar på T.
Citera
2023-12-10, 23:24
  #170
Medlem
Älskar snubbens texter och han har ju sjungit om en Hermano i häktet. Finns inte så många andra Hermanos i häkten:

https://blog.zaramis.se/2022/11/17/y...cannabisparti/

Finns i bekantskapskretsen, lämnar resten åt fantasin.

Ålder och ort mm - Check.

Förekommer i flertal Fupar och även i bolagsregister.

Tror Kenta och dialekten håller många i mörkret ännu
__________________
Senast redigerad av normand 2023-12-10 kl. 23:43.
Citera
2023-12-27, 22:52
  #171
Medlem
Vare nån som sparade julhälsning han la up på intesgram eller jag glum för guds skull att dom försvinner efter 24??
Citera
2023-12-28, 12:54
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paelsmaestaren
Vare nån som sparade julhälsning han la up på intesgram eller jag glum för guds skull att dom försvinner efter 24??
Printade för att visa livstecken för polaren.
https://imgur.com/a/AL459Cp
Citera
2024-01-08, 17:42
  #173
Medlem
fulvodkas avatar
Langa fullt namn och FUP(ar) där Kenta är inblandad.
Citera
2024-01-18, 22:35
  #174
Medlem
ChiCoLas avatar
Är också oerhört nyfiken. Samtidigt är det lite mysigt med en så hemlig identitet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback