Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-04, 00:35
  #1
Medlem
Åsikter om Mellan himmel och jord och Spöktimmen jag tycker väldigt mycket om båda 🌌
Citera
2020-07-04, 02:50
  #2
Medlem
spermaoffrets avatar
Hade lite svårt för Spöktimmen först. Men vande mig.

Men jag har generellt svårt för när det blir diskussionspodd. Lite värre även när det blir fnisspodd och de tappar fokus.

Senast jag hörde så tog de upp en fråga som är en viktig samhällsfråga. Men har noll med spöken att göra.

De ville driva samhällsfrågor i sin "spökpodd" bara för de når ut till folk: ja, det var sista gången jag lyssnade. Avföljde.

Men säkert många unga lyssnare som följer. Så de tog upp bra grejer. Men ja, inget jag pallar med när jag bara vill lyssna fjantiga spökhistorier. Stängde av.

De får gärna driva sånt fast inte där. Tack o hej då.

Massa babbel o flams i mellanakterna har det alltid varit, men gav det en säsong.

Är vad jag tycker.
__________________
Senast redigerad av spermaoffret 2020-07-04 kl. 02:57.
Citera
2020-07-04, 02:58
  #3
Medlem
iheartcores avatar
Varför ställer du just dom där två mot varandra? Känns sjukt random. Det är två helt skilda typer av poddar och kan inte jämföras. Att båda är en podd är i princip det enda dom har gemensamt.
Citera
2020-07-04, 06:54
  #4
Medlem
Skurhinkens avatar
Gillade spöktimmen skarpt när det började sändas, förmodligen för att konceptet var nytt för mig. Tyckte dessa två tjejer var trevliga att lyssna på och hade även en del intressanta frågeställningar och diskussioner.

Nu klarar jag inte av att lyssna på det längre. Det är fnissig, tramsigt och allmänt ointressanta ämnen. Urvattnat helt enkelt.
Citera
2020-07-09, 06:42
  #5
Medlem
Knastrass avatar
Aldrig hört talas om mellan himmel och jord, men spöktimmen var min absoluta favoritpodd länge.

Men det känns tyvärr som att det blivit mer och mer en podd för bittra tjejer och oprofessionella vredesutbrott bara och det är lite trist när det var så bra förut
Citera
2021-01-28, 03:47
  #6
Medlem
Lyssnade på senaste avsnittet av Mellan himmel och jord som är "Min flickvän fick en sekund i sängen".

Det var också det sista jag tänker lyssna på. Lukas Simonsson visade tyvärr vilken obildad PK-normie han är med att babbla om Trump och att ingen av hans anhängare har koll på han faktiskt vill politiskt när ingenting kunde vara mer fel. Fan, är det några som är insatta kring invandringsproblematiken och vikten av frihet så är det ju konservativa i USA men som klassisk indoktrinerad medelsvensson från sossesverige rabblar han bara upp skit han fått lära sig från MSM.

Så tröttsamt många hjärndöda inom kultursverige...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback