Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-03, 21:26
  #13
Medlem
TextTvs avatar
"Man i 30-årsåldern hittades vid 15-tiden död i Aspen"

https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4sts...ter-1.30789383
Citera
2020-07-03, 22:00
  #14
Medlem
Bizmarcks avatar
Det verkar ju vara en ganska blattefri zon, så tyvärr är min gissning på några svenska välbeställda grabbar som blivit lite väl kaxiga utan flytväst. Kanske med en och annan gin o tonic i bagaget...
Citera
2020-07-03, 22:14
  #15
Medlem
Tp84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Men snälla nån. Lugn o fin, behåll trosorna på.
Det är för bövelen inte fordonet i sig som är farligt.
Idioter med låg impulskontroll och bristande empati, svaga gener och ett stöddigt beteende. Det är problemet. Och att man är 30 år men inte simkunnig för det fanns inget vatten där man kommer ifrån och heller inte tar på sig flytväst för då tycker bruschorna man är feg. Det är problemet.

Jag har en vattenskoter. Det är jätteroligt. Jag kör lika ansvarsfullt som med båt eller bil eller motorcykel. Jag har aldrig krockat med något av dessa fordon. Man kör med omdöme såklart.

Kan vi vara lite nyanserade i vattenskoterdebatten, tack.
Varför? Det är ju bara retards. Idioter som aldrig bidrar till samhället som sysslar med det. Lågintelligenta mongoloider.
Citera
2020-07-04, 00:44
  #16
Medlem
Offret hade varken simkunskap eller flytväst? Olyckan blev mer en komedi än en tragedi. Darwinism utrotar de klena och ointelligenta.
__________________
Senast redigerad av Xavian 2020-07-04 kl. 00:57.
Citera
2020-07-04, 01:36
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Det verkar ju vara en ganska blattefri zon, så tyvärr är min gissning på några svenska välbeställda grabbar som blivit lite väl kaxiga utan flytväst. Kanske med en och annan gin o tonic i bagaget...

Kan tyvärr säga att det är värre med det... En från MENA
Citera
2020-07-04, 07:37
  #18
Medlem
arakas avatar
Inget namn på Darwin-awards kandidaten än?
Citera
2020-07-04, 09:42
  #19
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC
Enligt säker källa. Den saknade var inte simkunnig och saknade flytväst. Hela tjocka släkten samlades förstås på stranden.

Vad innebär säker källa i detta fall? Från medias sida har det varit knäpptyst. Känns udda att en icke simkunnig babbe skulle utgå från LESS-udden med vattenskoter. Konstigare saker har dock hänt. Det finns ett förrädiskt grund en bit ut. Kan vara detta som ekipaget kört på.
Citera
2020-07-04, 17:22
  #20
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Och vem tycker du skall sköta övervakningen, och vad är du beredd att betala för det?

samma personer som ser till att ingen kör båt full? man får göra inspektioner då och då på olika ställen helt enkelt.
Citera
W.Irvings avatar

Moderatormeddelande

Postat av W.Irving 2020-07-05, 09:22
Medlem
Obs! Diskussioner om sjövett, förarbevis och vilka världsdelar/län/stadsdelar vattenskoterförare kommer från är OT i denna tråd och hänvisas till (FB) Varför hatar folk oss? (Vattenskoter/Jetskiförare).

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback