Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-06, 00:46
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden12
Jag o mitt ex var ett par i 9 månader. Jag märkte redan från start att han hade extremt svårt att ta emot kritik o så fort man så något så sparkade han bak ut direkt.
Vi träffades senast på midsommar o hade det jätte mysigt. Vi planerade sommaren, vad vi skulle åka på för utflykter, vi pratade även om att köpa en till bil till honom då vi inte bor ihop o han ville lättare kunna ta sig till mig. Han sa även att han älskade mig.

Jag har alltid tyckt att han prioriterar mig ganska långt ner. Vi bor inte ihop o han brukar föreslå att ses men vill ändå bara ses en dag o sen umgås med sin bästa kompis trots att de ses varje dag annars. Jag kände mig helt enkelt bortprioriterad.
Så när han valde att åka hem till kompisen trots att jag ville han skulle stanna skrev jag hur jag kände.
Det var knappt något kritik men han gick till anfall direkt o blev as arg! Jag sa även att jag tycker det känns fel att han sitter o skriver med en annan tjej när han o jag umgås.
Iaf så slutade det med att han skrev att det här funkar inte. Att jag är ohälsosamt svartsjuk som anklagar honom för att vara otrogen med sin kompis samt tjejen. Han blev väldigt elak med o sa att jg inte har kompisar o massa. Som sagt kan han inte ta någon kritik alls. Jag ringde honom för att ta det på telefon men han bägare svara o sa att han inte hade nån lust att prata med mig. Jag bad verkligen att han skulle svara men han sa bara att han inte ville prata med mig. Jag skrev då: gör du slut med mig på sms var av han svarade: ja vad annars?
Efter det har jag inte hört ett ord o jag har heller inte hört av mig till honom.
Men igår, en vecka senare fyller jag år var av han skriver: grattis! Hoppas du mår bra!

Vad vill han? För mig är det ofattbart att man gör slut för en sådan sak när man bara 2 dagar innan säger att man älskar någon o planerar sommaren.
Hur kan man vara så elak o vägrar svara när jag vill prata o bete sig som att jg aldrig betytt något för honom o en vecka senare höra av sig o vara trevlig?
Har han ångrat sig o märkte att jag inte hörde av mig o bönade o bad att ta tillbaka mig?
Med tanke på hans sätt att vara har jag ändå svårt att tro att han enbart gör det för att vara snäll eller?
Eller varför gör man av sig om man inte vill få kontakt?
Kan även tillägga att han nämt att han hade sagt upp kontakten med mig om det tog slut o det har han gjort med sina tidigare. Nu har han kvar mig på alla sociala medier. Vad tror ni o hur ska jag reagera?


Strunta i att svara han har visat vem han är, fortsätter han höra av sig är det bara blocka
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback