Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-30, 02:03
  #1
Avstängd
redlajtss avatar
Det jag gillar bäst med tillfälligt sex är att träffa nya okända människor.
Att liksom bryta av det trista vardagslunket med någonting "crazy",
eller är det så "crazy" egentligen? Sex är ju det mest naturliga som finns.

Alltså det jag gillar bäst - och jag är medveten om att inte alla tycker så här -
men att hitta en tjej som jag aldrig sett förut, analysera henne snabbt med blicken,
kroppen, personligheten, attityden, renligheten osv osv på bara nån sekund, slänga
några meningar med henne för att sedan 5 minuter senare se henne naken, hålla om henne
, prata om lite allt möjligt. Alltså kontrasten mellan att vara 2 helt okända människor
till att ha sex, slicka henne, bli avsugen bara ett ögonblick senare.
Givetvis så får man en adrenalinkick av det och det får även många tjejer, speciellt om
man hittat rätt och tjejen är ny i "spelet".
Sen separerar man. En puss, ett leende, en glimt i ögonvrån och ett adjö, No hard feelings.

Vad tycker ni är det bästa med tillfälligt sex?
Anledningen till att jag tog upp sexköp är eftersom det är mycket lättare att få till såna
snabba kickar om man betalar lite, och då tänker jag främst i form av gatuprostitution eller
liknande där det kan gå väldigt snabbt till. Man kan verkligen få till det som att man känner
sig som ett djur hehe. "Dogs n cats doin the monkeybussiness..."
Jag har svårt att förstå hur man skulle kunna leva utan detta.
Dom som har erfarenhet förstår säkert vad jag menar.
Citera
2020-06-30, 12:52
  #2
Medlem
spyder123s avatar
OT raderat. /Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback