Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-26, 21:19
  #1
Medlem
falconer8s avatar
Som rubriken lyder. Jag drack dumt nog gammal mjölk, fick bara i mig en klunk. Detta var vid 19.30 cirka. Sen har jag spytt tre gånger och skitit en gång.

Mår bättre nu i magen och känner mig mindre stressad.
Jag tar Mirtazapin 15 mg samt Zopiklon 7,5 mg p.g.a svåra sömnproblem.

Folk får gärna tycka att det är en dum fråga, det bjuder jag på. Jag har genrell ångest nu, då nojar man för allt!
Citera
2020-06-26, 21:23
  #2
Medlem
Otrivs avatar
Inga problem att ta medicinen så länge du lyckas behålla den och inte vomiterar igen.
Citera
2020-06-26, 21:24
  #3
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otriv
Inga problem att ta medicinen så länge du lyckas behålla den och inte vomiterar igen.


Tack! Jag tror inte att jag spyr mer nu. Är mest törstig, det är så satans varmt!
Citera
2020-06-26, 21:26
  #4
Avstängd
Jokern.ger.er.allts avatar
Nojjar du så ska du veta att du inte behöver nojja för rent vetenskapligt är det ingen fara på något sätt om du druckit rutten mjölk och tar de småttiga doserna psykofarmaka som du gjort!

Glöm inte att släppa ut känslorna bara mannen!
Citera
2020-06-26, 21:27
  #5
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Nojjar du så ska du veta att du inte behöver nojja för rent vetenskapligt är det ingen fara på något sätt om du druckit rutten mjölk och tar de småttiga doserna psykofarmaka som du gjort!

Glöm inte att släppa ut känslorna bara mannen!


Tack. Ja jag bär på mycket känslor & skit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback